Otomobil endüstrisi
Almanya'da neredeyse hiç Çinli otomobil markası sürmüyor
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Uluslararası olarak, Çinli otomobil üreticileri Almanlar için giderek daha güçlü bir rekabettir. Bu ülkede arabalarınız hala çok nadir.
Almanya'daki Çin markalarından çok az otomobil var. 1 Ocak itibariyle, DPA tarafından gösterilen Federal Motor Ulaştırma İdaresi'nden (KBA) rakamların bir değerlendirmesi olarak, Federal Cumhuriyet'teki otomobil nüfusunun sadece yüzde 0,1 ila 0.2'sini yaptılar. Ve şimdiye kadar yeni kayıtlarda sadece çok düşük bir rol oynadılar.
KBA'nin üç aylık envanter istatistiklerinde, 1 Ocak 2025'te, Çin markalarına daha dar anlamda atanabilecek tam 70.046 otomobil var – Almanya'da toplam 49.3 milyon otomobil. Elektrikli otomobiller üzerindeki konsantrasyon çarpıcı: envanterin yaklaşık yüzde 72'sini oluşturuyorlar.
Şimdiye kadar en büyük yığın Mg Roewe'de 49.557'de atlandı. Her biri 6.000'den biraz daha fazla araba ve iyi bir 4.500 ile BYD ile sadece Lynk ve Great Wall Motor (GWM). Nio 1.700'e geliyor, Aiways, Xpeng, Leap Motor ve Maxus yüz alanda. Buna ek olarak, KBA'nın ayrı ayrı göstermediği küçük miktarlara sahip bazı markalar var.
Çoğu Çinli marka daha dar anlamda – örneğin İsveçli Volvo Geely tarafından devralınmadan – son zamanlarda Alman pazarında. Yavaş da olsa büyüyor. Bunun nedeni, son zamanlarda yeni kayıtlarda sadece yüzde bir tane oluşturmalarıdır.
DPA
Almanya'da neredeyse hiç Çinli otomobil markası sürmüyor
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Uluslararası olarak, Çinli otomobil üreticileri Almanlar için giderek daha güçlü bir rekabettir. Bu ülkede arabalarınız hala çok nadir.
Almanya'daki Çin markalarından çok az otomobil var. 1 Ocak itibariyle, DPA tarafından gösterilen Federal Motor Ulaştırma İdaresi'nden (KBA) rakamların bir değerlendirmesi olarak, Federal Cumhuriyet'teki otomobil nüfusunun sadece yüzde 0,1 ila 0.2'sini yaptılar. Ve şimdiye kadar yeni kayıtlarda sadece çok düşük bir rol oynadılar.
KBA'nin üç aylık envanter istatistiklerinde, 1 Ocak 2025'te, Çin markalarına daha dar anlamda atanabilecek tam 70.046 otomobil var – Almanya'da toplam 49.3 milyon otomobil. Elektrikli otomobiller üzerindeki konsantrasyon çarpıcı: envanterin yaklaşık yüzde 72'sini oluşturuyorlar.
Şimdiye kadar en büyük yığın Mg Roewe'de 49.557'de atlandı. Her biri 6.000'den biraz daha fazla araba ve iyi bir 4.500 ile BYD ile sadece Lynk ve Great Wall Motor (GWM). Nio 1.700'e geliyor, Aiways, Xpeng, Leap Motor ve Maxus yüz alanda. Buna ek olarak, KBA'nın ayrı ayrı göstermediği küçük miktarlara sahip bazı markalar var.
Çoğu Çinli marka daha dar anlamda – örneğin İsveçli Volvo Geely tarafından devralınmadan – son zamanlarda Alman pazarında. Yavaş da olsa büyüyor. Bunun nedeni, son zamanlarda yeni kayıtlarda sadece yüzde bir tane oluşturmalarıdır.
DPA