organizatör
Bilet satın alma riski: Eventim müşterileri yanıltıcıdır
Makale Dinle
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Eventim'de konser bileti alan herkes müstehcen kullanıcı yönetimi ile sigorta alır. Bir mahkeme bunu yasakladı, Eventim devam ediyor.
Aslında, sadece bir festival bileti almak istiyorsunuz. Prensip olarak, çok basit, ancak sürecin ortasında, “Yazargaya Devam Et” i tıkladıktan sonra karmaşıklaşıyor: Küçük bir pencerede ikinci kez bilet sigortası önerilir. Aslında, “sonraki” veya “bilet al” yazıtına sahip bir düğme bir yerde bulunmalıdır. Ama hiçbiri.
Bunun yerine, sağ altta çarpıcı bir düğmede, “sadece 6,99 € 'yu sigortalayın. Ve diğer tek düğmede “Tam riski giyiyorum” diyor.
Eventim olarak, hayranlar sadece bilet satın almak için “tam risk taşımalıdır”
© ScreeChot Eventim.de (5 Mayıs)
Ve gerçekten: Sadece Eventim'de bilet rezervasyonu yapmak istiyorsanız, bu düğmeyi tıklamanız gerekir. “Tam riski giyiyorum”. Hala. Federal Tüketici Merkezleri Birliği (VZBV) bu tür manipülatif kullanıcı yönetimine dava açmış ve Bamberg Yüksek Bölge Mahkemesi'nden önce önemli noktada almıştır.
Mahkeme: Eventim yanıltıcı müşterilerdir
Mahkeme, müşterinin “kabul edilemez bir etkisi” olarak düğmedeki birden fazla soruşturma ve yanıltıcı metnin birleşmesine itiraz etti. “Çünkü 'tam risk' ifadesiyle ortalama tüketici fikri birbirine bağlar, Ancak, bir konser iptal edilirse, örneğin, organizatör elbette kaybedilmelidir.
05 Mayıs 2025.07: 14
Petrol Pompalarına Mising
Benzin fiyatı her 15 dakikada bir değişir – bu müşteriler için ne anlama geliyor?
Şirketin ne yaptığını bildiği varsayılabilir. Bu tür tıklama yolları, tüm daha büyük alışveriş web sitelerinde en küçük ayrıntıya, kelimelerin tam seçimine, renklere, yazı tipi boyutlarına ve ara adım başına bilgi miktarına kadar optimize edildiğinden. Ve CTS Eventim, şirket tam bir adla çağrıldığı için küçük bir dükkan değil, 2,8 milyar avro cirosu olan listelenen bir grup.
Yılda 147 milyon bilet satıldı
Eventim, “Rock Am Ring” veya “Kasırga” festivali (yan kuruluşlar aracılığıyla) gibi kendi konser etkinliklerinden yaşıyor. Berlin Waldbühne gibi etkinlik yerlerinden. Ve bilet satışlarından. Toplam 147 milyon kart, geçen yıl sadece hayranlara eventim yaptı. Hala sigorta satabiliyorsanız bir fark yaratır.
Kaç müşteri bilet sigortası çıkarır ve sigortacı ergo değiştirmeleri ne sıklıkta, Eventim bunu istiyor yıldız Görünüşe göre açıklama değil: tekrarlanan soruşturmalara rağmen cevap yoktu. Ve Bamberg Yüksek Bölge Mahkemesi, Şubat ayı başlarında kararı açıklamasına ve bir revizyonu açıkça dışlamasına rağmen, Eventim basına girene kadar web sitesini uyarlamadı. (Yukarıdaki ekran görüntüsü 6 Mayıs'tan itibaren.)
Eventim geçici zaman oynar
Bunun yerine, şirket BGH ile kabul edilmeyen bir şikayette bulundu. Başarı umudu çok az olan yasal bir çözüm. Ancak müşterileri bilet sigortasına itmeye devam edebileceğiniz biraz zaman var.
07 Aralık 2024.13: 41
Son Konserler
Bir dönemin sonu
Müşterilere satın alınan ürüne sigorta sunmak genellikle yaygındır. Amazon veya MediaMarkt, örneğin, bunu çok daha ince olsa da sattığınız birçok cihazla yapın. Ve daha kibar. Bunun dışında, tüketici savunucuları bu tür bir sigortanın çok azına inanıyor. Çoğu zaman, fiyat performans oranı yanlıştır. Ve konser biletleri, fan bir şeyler iç içe geçtiğinde genellikle yeniden satılması kolaydır.
Eventim'in yanıltıcı yaklaşımı yüzsüz olabilir, yalnız durmazlar. VZBV'nin yasal sorumlusu Jana Brockfeld, “Birçok şirket, web sitelerini böyle bir manipülatif olarak şekillendiriyor, tüketiciler aksi takdirde vermeyecekleri kararlar vermeleri isteniyor.” Diyor. Diyerek şöyle devam etti: “Karanlık desenler olarak da bilinen bu tür tasarım hileleri, Dijital Hizmet Yasası tarafından AB'de yasaktır, ancak yine de internette sürekli bir rahatsızlıktır.”
Bilet satın alma riski: Eventim müşterileri yanıltıcıdır
Makale Dinle
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Eventim'de konser bileti alan herkes müstehcen kullanıcı yönetimi ile sigorta alır. Bir mahkeme bunu yasakladı, Eventim devam ediyor.
Aslında, sadece bir festival bileti almak istiyorsunuz. Prensip olarak, çok basit, ancak sürecin ortasında, “Yazargaya Devam Et” i tıkladıktan sonra karmaşıklaşıyor: Küçük bir pencerede ikinci kez bilet sigortası önerilir. Aslında, “sonraki” veya “bilet al” yazıtına sahip bir düğme bir yerde bulunmalıdır. Ama hiçbiri.
Bunun yerine, sağ altta çarpıcı bir düğmede, “sadece 6,99 € 'yu sigortalayın. Ve diğer tek düğmede “Tam riski giyiyorum” diyor.
Eventim olarak, hayranlar sadece bilet satın almak için “tam risk taşımalıdır”
© ScreeChot Eventim.de (5 Mayıs)
Ve gerçekten: Sadece Eventim'de bilet rezervasyonu yapmak istiyorsanız, bu düğmeyi tıklamanız gerekir. “Tam riski giyiyorum”. Hala. Federal Tüketici Merkezleri Birliği (VZBV) bu tür manipülatif kullanıcı yönetimine dava açmış ve Bamberg Yüksek Bölge Mahkemesi'nden önce önemli noktada almıştır.
Mahkeme: Eventim yanıltıcı müşterilerdir
Mahkeme, müşterinin “kabul edilemez bir etkisi” olarak düğmedeki birden fazla soruşturma ve yanıltıcı metnin birleşmesine itiraz etti. “Çünkü 'tam risk' ifadesiyle ortalama tüketici fikri birbirine bağlar, Ancak, bir konser iptal edilirse, örneğin, organizatör elbette kaybedilmelidir.
05 Mayıs 2025.07: 14

Petrol Pompalarına Mising
Benzin fiyatı her 15 dakikada bir değişir – bu müşteriler için ne anlama geliyor?
Şirketin ne yaptığını bildiği varsayılabilir. Bu tür tıklama yolları, tüm daha büyük alışveriş web sitelerinde en küçük ayrıntıya, kelimelerin tam seçimine, renklere, yazı tipi boyutlarına ve ara adım başına bilgi miktarına kadar optimize edildiğinden. Ve CTS Eventim, şirket tam bir adla çağrıldığı için küçük bir dükkan değil, 2,8 milyar avro cirosu olan listelenen bir grup.
Yılda 147 milyon bilet satıldı
Eventim, “Rock Am Ring” veya “Kasırga” festivali (yan kuruluşlar aracılığıyla) gibi kendi konser etkinliklerinden yaşıyor. Berlin Waldbühne gibi etkinlik yerlerinden. Ve bilet satışlarından. Toplam 147 milyon kart, geçen yıl sadece hayranlara eventim yaptı. Hala sigorta satabiliyorsanız bir fark yaratır.
Kaç müşteri bilet sigortası çıkarır ve sigortacı ergo değiştirmeleri ne sıklıkta, Eventim bunu istiyor yıldız Görünüşe göre açıklama değil: tekrarlanan soruşturmalara rağmen cevap yoktu. Ve Bamberg Yüksek Bölge Mahkemesi, Şubat ayı başlarında kararı açıklamasına ve bir revizyonu açıkça dışlamasına rağmen, Eventim basına girene kadar web sitesini uyarlamadı. (Yukarıdaki ekran görüntüsü 6 Mayıs'tan itibaren.)
Eventim geçici zaman oynar
Bunun yerine, şirket BGH ile kabul edilmeyen bir şikayette bulundu. Başarı umudu çok az olan yasal bir çözüm. Ancak müşterileri bilet sigortasına itmeye devam edebileceğiniz biraz zaman var.
07 Aralık 2024.13: 41

Son Konserler
Bir dönemin sonu
Müşterilere satın alınan ürüne sigorta sunmak genellikle yaygındır. Amazon veya MediaMarkt, örneğin, bunu çok daha ince olsa da sattığınız birçok cihazla yapın. Ve daha kibar. Bunun dışında, tüketici savunucuları bu tür bir sigortanın çok azına inanıyor. Çoğu zaman, fiyat performans oranı yanlıştır. Ve konser biletleri, fan bir şeyler iç içe geçtiğinde genellikle yeniden satılması kolaydır.
Eventim'in yanıltıcı yaklaşımı yüzsüz olabilir, yalnız durmazlar. VZBV'nin yasal sorumlusu Jana Brockfeld, “Birçok şirket, web sitelerini böyle bir manipülatif olarak şekillendiriyor, tüketiciler aksi takdirde vermeyecekleri kararlar vermeleri isteniyor.” Diyor. Diyerek şöyle devam etti: “Karanlık desenler olarak da bilinen bu tür tasarım hileleri, Dijital Hizmet Yasası tarafından AB'de yasaktır, ancak yine de internette sürekli bir rahatsızlıktır.”