Çeyrek Rakamlar: E-Arabalar pazar payında kayıt kayıtları

EkoIte

Member
Çeyrek
E-Arabalar pazar payında kayıt kayıtları






Mevcut bağlantıyı kopyalayın




Anma listesine ekle




Alman üreticiler en güçlü pazarda batıyorlar, ancak Tesla'nın aksine bunu başka bir yerde telafi edebilirler.


Dünya çapında satılan her dördüncü otomobilin etrafında saf bir elektrikli otomobil veya Ocak ayından Mart'a kadar bir plug-in hibriti. Danışmanlık şirketi PWC tarafından yapılan bir analiz, Alman Basın Ajansı'nın önceden olduğunu gösterdiği için, ilk çeyrekte ölçülen en yüksek pazar payı. Özellikle saf stromer (BEVS) yüzde 42 artışla arttı: 40 analiz edilen pazarda – küresel yeni otomobil satışlarının çoğunluğunu oluşturdu – bu yılın ilk üç ayında 2,7 milyon BEVS ve 1.4 milyon fiş -in hibritleri (PIHS) ile 16.7 milyon araba ile satıldı.





Gelişmenin gelişimi, yüzde 55 artarak 1,6 milyona yükselen saf flamalar için yine Çin'di. Bununla birlikte, Alman otomobil üreticileri oradaki zemini kaybetti ve üçüncü daha az araba sattı. Toplamda hala yüzde 38 artabilmeleri, diğer şeylerin yanı sıra, Almanya'daki kendi pazarlarında güçlü bir gelişme, yüzde 39 artışla uzun kuru bir büyüden sonra önemli ölçüde arttı. Genel olarak, Avrupa'da da önemli ölçüde arttı: yaklaşık yüzde 28 ila 574.000 BEV.



Tesla, giriş istatistiklerinde en iyi pozisyonları kaybeder





Avrupa'da, Alman şirketlerinin modelleri daha fazla hüküm sürüyor ve Tesla'yı bir önceki yıla göre hala sahip oldukları kabul istatistiklerinin ilk yerlerinden kısmen değiştirdi. Çin'de Çin markalarının modelleri Geely ve Wuling de aynı şeyi yaptı. Bununla birlikte, Amerika Birleşik Devletleri'nde, teknoloji milyarder Elon Musk markası, Model Y ve Model 3 ile piyasada hala sağlam bir tutuşa sahiptir. Çin'de ilk 10'da bir Alman modeli yoktur, ABD'de VW, ID.4 ve BMW ile I4 ile başarılı olur.



PWC'den Felix Kuhnert, “Jeopolitik belirsizliklere ve artan ticaret engellerine rağmen, Alman otomobil üreticileri son zamanlarda ödevlerini yaptılar” diyor. Diyerek şöyle devam etti: “Giderek daha fazla rekabetçi modelleri piyasaya sürüyorlar ve böylece rekabete olan mesafeyi kısaltıyorlar.” Buna ek olarak, “kalite ve güvenliğe koşulsuz odaklanma”, şu anda birçok tüketici için kazanan – “Çin markalarının ciddi kazalarının Haberin Detaylarıına karşı” size yardımcı olacaktır. Bununla birlikte, maliyetlerini ve fiyatlarını, özellikle de pillerle azaltmak için hızlı bir şekilde bulmaları gerekir.





Piller için güvenli tedarik zincirleri



PWC'nin bir parçası olan Strateji ve Jörn Neuhausen, pilleri de büyük önem taşıyor. Küresel gelişmeler göz önüne alındığında, diğer şeylerin yanı sıra, Avrupalı üreticilerin gelecekte kendi pil zincirlerini nasıl garanti ettikleri çok önemli olacak, “Çin üreticilerinin pilleri bugün neredeyse tüm elektrikli otomobillerde ise” diyor. Neuhusen, “Burada daha bağımsız olabilmek için Avrupa, güç ve odak ve karşılık gelen bir tedarikçi frastrude ile kendi hücre üretimine yatırım yapmak zorunda” diyor. Diyerek şöyle devam etti: “Satış düzeyinde milyarda trilyon aralığa hareket eden bir pazarda, bu ekonomik öneme sahip.”



DPA