VADODARA: Bir iyileştirme projesi olarak tasarlanmasına rağmen, yaklaşık beş yıl boyunca işe gidip gelenlerin kabusu oldu. Ancak, uzun zamandır beklenen en uzun sürdüğünde, geçmişin bir acısı olacaktır. viyadük eyalet genelinde bir şehirde birkaç hafta içinde trafiğe açılarak insanların şehirdeki sancılı yolculuğuna son verilecek.
3,5 km uzunluğundaki viyadük, İstanbul’un ikonik projesi olacaktı. Vadodara Belediye Şirketi (VMC) şehir için ve trafik sıkışıklığını hafifletmesi bekleniyor. Ancak üzerinde çalışmaların uzun sürmesi vatandaşlara sadece sıkıntılı zamanlar yaşattı.
viyadük geçer Genda çemberiÜç Dişli Mızrak Çemberi, GEB Çemberi, Chakli Çemberi, Malhar Noktası, Diwalipura Kavşağı ve Manisha Kavşağı.
Yetkililere göre, 2017’de başlayan üst geçit çalışmalarında aşırı gecikmenin nedeni Covid-19 salgını ve ardından gelen fon eksikliğiydi. Üst geçit, ancak eyalet hükümetinin projeye yaklaşık 230 crore’a mal olması beklenen fonları taahhüt etmesinden sonra başlatıldı.
Eyalet hükümeti 2017’de proje için 76 Rs verdi, ancak daha sonra maliyetin ‘tarafından karşılanması gerektiğinde ısrar etti.Swarnim GujaratBelediyeye verilen hibe. Hasta VMC, fonları yönetmekte zorlandı ve sonuç olarak, üç yılda tamamlanması gereken çalışma hala devam ediyor.
Proje ancak bu yılın Şubat ayından sonra, eyalet hükümetinin VMC yetkilileri ve şehrin diğer seçilmiş temsilcilerinin bir dizi temsilinin ardından proje için 100 Rs crore tahsis etmesiyle ivme kazandı. Belediye meclisi, projeyi milletvekili seçimlerinden önce tamamlamayı amaçlasa da, işin önemli bir kısmı beklemede olduğu için bunu gerçekleştiremedi.
VMC’nin Yönetici Mühendisi (Köprü Projeleri) Ravindrakumar Pandya söz konusu viyadüğün bazı kısımlarında sadece döşeme, renk, bitkilendirme, harç dolgusu, trafik düzenlemeleri ve aydınlatma gibi çalışmalar kalmıştır. Çalışmaları kısa sürede tamamlamayı hedefliyoruz dedi. Kaynaklar, devam eden çalışmaların yaklaşık 10 gün sürebileceğini söyledi.
Pandya, viyadük altındaki yollarda da çalışma yapıldığını sözlerine ekledi. Daha sonra ortaya çıkabilecek bazı küçük işler için yeniden kazılmamalarını sağlamak için çalışma bittikten sonra servis yollarının bazı bölümlerinin inşa edilebileceğini söyledi.
3,5 km uzunluğundaki viyadük, İstanbul’un ikonik projesi olacaktı. Vadodara Belediye Şirketi (VMC) şehir için ve trafik sıkışıklığını hafifletmesi bekleniyor. Ancak üzerinde çalışmaların uzun sürmesi vatandaşlara sadece sıkıntılı zamanlar yaşattı.
viyadük geçer Genda çemberiÜç Dişli Mızrak Çemberi, GEB Çemberi, Chakli Çemberi, Malhar Noktası, Diwalipura Kavşağı ve Manisha Kavşağı.
Yetkililere göre, 2017’de başlayan üst geçit çalışmalarında aşırı gecikmenin nedeni Covid-19 salgını ve ardından gelen fon eksikliğiydi. Üst geçit, ancak eyalet hükümetinin projeye yaklaşık 230 crore’a mal olması beklenen fonları taahhüt etmesinden sonra başlatıldı.
Eyalet hükümeti 2017’de proje için 76 Rs verdi, ancak daha sonra maliyetin ‘tarafından karşılanması gerektiğinde ısrar etti.Swarnim GujaratBelediyeye verilen hibe. Hasta VMC, fonları yönetmekte zorlandı ve sonuç olarak, üç yılda tamamlanması gereken çalışma hala devam ediyor.
Proje ancak bu yılın Şubat ayından sonra, eyalet hükümetinin VMC yetkilileri ve şehrin diğer seçilmiş temsilcilerinin bir dizi temsilinin ardından proje için 100 Rs crore tahsis etmesiyle ivme kazandı. Belediye meclisi, projeyi milletvekili seçimlerinden önce tamamlamayı amaçlasa da, işin önemli bir kısmı beklemede olduğu için bunu gerçekleştiremedi.
VMC’nin Yönetici Mühendisi (Köprü Projeleri) Ravindrakumar Pandya söz konusu viyadüğün bazı kısımlarında sadece döşeme, renk, bitkilendirme, harç dolgusu, trafik düzenlemeleri ve aydınlatma gibi çalışmalar kalmıştır. Çalışmaları kısa sürede tamamlamayı hedefliyoruz dedi. Kaynaklar, devam eden çalışmaların yaklaşık 10 gün sürebileceğini söyledi.
Pandya, viyadük altındaki yollarda da çalışma yapıldığını sözlerine ekledi. Daha sonra ortaya çıkabilecek bazı küçük işler için yeniden kazılmamalarını sağlamak için çalışma bittikten sonra servis yollarının bazı bölümlerinin inşa edilebileceğini söyledi.