VADODARA: Şimdi, şikâyetleriniz için polis kontrol odasını aradıktan sonra, genel deneyim hakkında ve özellikle de hattın diğer ucundaki polis memuru size kibar davrandıysa, geri bildiriminizi almak için aranmaya hazır olun!
Vatandaşa hitap etmek şikayetler hızlı ve etkili, şehir polis komiseri Shamsher Singh polis kontrol odasına yapılan tüm çağrıları izleyecek bir büro görevlendirdi. “Bize bilgi vermek veya şikayet bildirmek isteyen insanlardan her gün yüzlerce telefon alıyoruz. Kontrol odasında görevlendirilen polis ekipleri çağrıları alır ve gerekli işlemleri yapar. Daha verimli hale getirmek istedim, ”dedi Singh, TOI’ye.
“Ajans her gün kontrol odasını arayan telefon numaralarını alıyor. Arayanın cevaptan memnun olduklarına dair geri bildirimlerini duymak için hemen hemen her numarayı ararlar. Singh, aramalarına hemen cevap verilip verilmediği ve alıcının kibarca konuşup konuşmadığı soruluyor” dedi.
Arayan kişiye, şikayeti üzerine yapılan işlemden memnun olup olmadığı da sorulur. “Olumsuz bir cevap alırsak, ilgili temsilciden bir açıklama istenecektir. Buradaki fikir, hizmetimizi iyileştirmek ve şikayetleri hızlı bir şekilde ele almak” dedi.
Üst düzey polis yetkilileri, izleme başladıktan sonra polisin müdahale süresinin kısaldığını ve arayan kişiyle iletişiminin düzeldiğini söyledi. Polise gelen aramaların çoğu, yüksek sesli DJ müziği veya belirli bir bölgede yasadışı içki satışıyla ilgili şikayetlerdir.