Uygun fiyatlı hareketlilik
Aile Rezervasyonunun Kaldırılması: Tren Artışları Baskı
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Deutsche Bahn, uzun mesafeli seyahat için aile rezervasyonlarının kaldırılmasıyla bir yaban arısı yuvasına sokuldu. Öfke günler sonra bile reddedilmiyor. Federal hükümet bile açılıyor.
Deutsche Bahn, bu Pazar gününden uzun süren mesafelerde aile çekincelerinin kaldırılması nedeniyle giderek daha fazla baskı altında oluyor. Ulaştırma Bakanı Patrick Schnieder (CDU) da tartışmaya katıldı. “Bence bu yanlış bir sinyal,” dedi.
Tren çok aile dostu bir ulaşım aracı olmaya devam ediyor. Schnieder, “Ama şimdi ana seyahat zamanında ve demiryolu yolculuğunu daha çekici hale getirmek için önümüzde birçok görevimiz olduğu bir zamanda büyük bir soru işareti koydum.” Dedi. Ancak Hükümetin müdahale etmeyeceğini söyledi. Toplu pazarlık politikanızı kendiniz şekillendirmek trenin görevi olmaya devam ediyor.
Demiryolu rezervasyon fiyatlarını artırır
Federal grup Salı günü, bu Pazar zaman çizelgesinden ailelerin artık kendileri ve çocuklar için sabit bir oran için herhangi bir sayıda koltuk ayıramayacağını açıklamıştı. Bunun yerine, çocuklar dahil tüm gezginler koltuk rezervasyonu için ödeme yapmak zorundadır. Buna ek olarak, ikinci sınıfta rezervasyon fiyatı 30 sent daha pahalıdır ve o zaman yer başına 5,50 Euro'dur. Birinci sınıfta, sabit yer daha sonra 6,50 Euro yerine 6,90 avro.
Özellikle, bu demektir: Bir aile rezervasyonu için 10,40 avro yerine, iki çocuğu olan bir aile gelecekte 22 avro ödeyecektir. 44 Euro ileri geri bir araya geliyor.
Eleştiri günler sonra bile atmaz
Günlerdir politikacılar ve derneklerden eleştiriler var. Bu arada, zaten binlerce imza içeren birkaç dilekçe de var. VCD çağrısı, “Özellikle Deutsche Bahn'ın uzun mesafeli trafik için daha fazla yolcu aradığı zamanlarda, seyahatin herkes için nasıl daha cazip hale geldiğini görmelisiniz” diyor. “Şimdiye kadar, bu aile rezervasyonu ile mümkün oldu: koltuklar 14 yaşın altındaki çocuklar için ücretsiz olarak rezerve edilebilir. Bu hizmetin değiştirilmeden iptal edilmesi gerektiği gerçeği daha yüksek maliyetler anlamına gelir.”
CDU/CSU Parlamento Grubu'nun ilk parlamento genel müdürü Steffen Bilger, “Bild” gazetesine, aile rezervasyonunun kaldırılmasıyla demiryolu riskleri hafifçe görüntü kaybı.
Her şeyin ölçüsü, uygun fiyatlı hareketliliğe güvenen ve koltuk rezervasyonları olmadan yapamayanları etkiler. “Tren gezileri aile dostu olmalı,” dedi Bilger. “Tren için daha fazla insana ilham vermek istiyorsanız, ailenin dostça tekliflerini güçlendirmek zorunda değilsiniz.”
Bilger'in parti arkadaşı, parlamenter grup lideri Stephan Stracke, tedbirin yanlış zamanda geleceğini söyledi. “Yaz tatilleri yakında başlayacak. Birçok ailenin şimdi bir trene karar verdiğini ve arabayı almayı tercih edeceğini hayal edebiliyorum.”
SPD parlamenter grup lideri Matthias Miersch, editör ağına Almanya'ya şunları söyledi: “Umarım hala bir yeniden düşünülür. Tren, bu fiyat atlamalarını karşılayabileceğiniz kadar çekici değil.”
Açık Mektup – Ama Tren Planlarla Kalır
Alman eğlence parkları ve eğlence şirketleri Derneği, Deutsche Bahn'a açık bir mektup bile yazdı. “Aileler ve çocuklar sadece toplumumuzun omurgası ve geleceği değil, aynı zamanda yarının demiryolu müşterileridir” diyor. Diyerek şöyle devam etti: “Mümkün olduğunca çok sayıda çocuk sunmak ve onları uzun vadede trene duygusal olarak bağlamak için her şeyi yapmamalı mı?”
Ancak, artan eleştiriye bakılmaksızın, demiryolu son zamanlarda yeni düzenlemenin yakalandığını vurgulamıştı. Bir grup sözcüsü, “Artık 15 Haziran'dan itibaren aile rezervasyonunu sunmayacağız.” Dedi. Grup, 14 yıla kadar olan ve dahil olmak üzere çocukların ve ergenlerin gerçek biletle birlikte olduğunu vurgulamaktadır.
Tüm uzun mesafeli gezginlerin yüzde beşi şimdiye kadar aile rezervasyonlarını rezerve etti. Geçen yıl Deutsche Bahn'ın uzun mesafeli trafiğinde 133.4 milyon yolcu ile bu seçeneği kullanan yaklaşık 6.7 milyon yolcu olacak.
DPA
Aile Rezervasyonunun Kaldırılması: Tren Artışları Baskı
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Deutsche Bahn, uzun mesafeli seyahat için aile rezervasyonlarının kaldırılmasıyla bir yaban arısı yuvasına sokuldu. Öfke günler sonra bile reddedilmiyor. Federal hükümet bile açılıyor.
Deutsche Bahn, bu Pazar gününden uzun süren mesafelerde aile çekincelerinin kaldırılması nedeniyle giderek daha fazla baskı altında oluyor. Ulaştırma Bakanı Patrick Schnieder (CDU) da tartışmaya katıldı. “Bence bu yanlış bir sinyal,” dedi.
Tren çok aile dostu bir ulaşım aracı olmaya devam ediyor. Schnieder, “Ama şimdi ana seyahat zamanında ve demiryolu yolculuğunu daha çekici hale getirmek için önümüzde birçok görevimiz olduğu bir zamanda büyük bir soru işareti koydum.” Dedi. Ancak Hükümetin müdahale etmeyeceğini söyledi. Toplu pazarlık politikanızı kendiniz şekillendirmek trenin görevi olmaya devam ediyor.
Demiryolu rezervasyon fiyatlarını artırır
Federal grup Salı günü, bu Pazar zaman çizelgesinden ailelerin artık kendileri ve çocuklar için sabit bir oran için herhangi bir sayıda koltuk ayıramayacağını açıklamıştı. Bunun yerine, çocuklar dahil tüm gezginler koltuk rezervasyonu için ödeme yapmak zorundadır. Buna ek olarak, ikinci sınıfta rezervasyon fiyatı 30 sent daha pahalıdır ve o zaman yer başına 5,50 Euro'dur. Birinci sınıfta, sabit yer daha sonra 6,50 Euro yerine 6,90 avro.
Özellikle, bu demektir: Bir aile rezervasyonu için 10,40 avro yerine, iki çocuğu olan bir aile gelecekte 22 avro ödeyecektir. 44 Euro ileri geri bir araya geliyor.
Eleştiri günler sonra bile atmaz
Günlerdir politikacılar ve derneklerden eleştiriler var. Bu arada, zaten binlerce imza içeren birkaç dilekçe de var. VCD çağrısı, “Özellikle Deutsche Bahn'ın uzun mesafeli trafik için daha fazla yolcu aradığı zamanlarda, seyahatin herkes için nasıl daha cazip hale geldiğini görmelisiniz” diyor. “Şimdiye kadar, bu aile rezervasyonu ile mümkün oldu: koltuklar 14 yaşın altındaki çocuklar için ücretsiz olarak rezerve edilebilir. Bu hizmetin değiştirilmeden iptal edilmesi gerektiği gerçeği daha yüksek maliyetler anlamına gelir.”
CDU/CSU Parlamento Grubu'nun ilk parlamento genel müdürü Steffen Bilger, “Bild” gazetesine, aile rezervasyonunun kaldırılmasıyla demiryolu riskleri hafifçe görüntü kaybı.
Her şeyin ölçüsü, uygun fiyatlı hareketliliğe güvenen ve koltuk rezervasyonları olmadan yapamayanları etkiler. “Tren gezileri aile dostu olmalı,” dedi Bilger. “Tren için daha fazla insana ilham vermek istiyorsanız, ailenin dostça tekliflerini güçlendirmek zorunda değilsiniz.”
Bilger'in parti arkadaşı, parlamenter grup lideri Stephan Stracke, tedbirin yanlış zamanda geleceğini söyledi. “Yaz tatilleri yakında başlayacak. Birçok ailenin şimdi bir trene karar verdiğini ve arabayı almayı tercih edeceğini hayal edebiliyorum.”
SPD parlamenter grup lideri Matthias Miersch, editör ağına Almanya'ya şunları söyledi: “Umarım hala bir yeniden düşünülür. Tren, bu fiyat atlamalarını karşılayabileceğiniz kadar çekici değil.”
Açık Mektup – Ama Tren Planlarla Kalır
Alman eğlence parkları ve eğlence şirketleri Derneği, Deutsche Bahn'a açık bir mektup bile yazdı. “Aileler ve çocuklar sadece toplumumuzun omurgası ve geleceği değil, aynı zamanda yarının demiryolu müşterileridir” diyor. Diyerek şöyle devam etti: “Mümkün olduğunca çok sayıda çocuk sunmak ve onları uzun vadede trene duygusal olarak bağlamak için her şeyi yapmamalı mı?”
Ancak, artan eleştiriye bakılmaksızın, demiryolu son zamanlarda yeni düzenlemenin yakalandığını vurgulamıştı. Bir grup sözcüsü, “Artık 15 Haziran'dan itibaren aile rezervasyonunu sunmayacağız.” Dedi. Grup, 14 yıla kadar olan ve dahil olmak üzere çocukların ve ergenlerin gerçek biletle birlikte olduğunu vurgulamaktadır.
Tüm uzun mesafeli gezginlerin yüzde beşi şimdiye kadar aile rezervasyonlarını rezerve etti. Geçen yıl Deutsche Bahn'ın uzun mesafeli trafiğinde 133.4 milyon yolcu ile bu seçeneği kullanan yaklaşık 6.7 milyon yolcu olacak.
DPA