Tren: Yalnızca cep telefonu numarası veya e-posta adresi içeren tasarruflu biletler

EkoIte

Member
Tren
Tasarruf biletleri yalnızca cep telefonu numarası veya e-posta adresiyle birlikte gelir





Sparpreis müşterilerinin gelecekte iletişim bilgilerini vermeleri gerekecek. Fotoğraf

© Hauke-Christian Dittrich/dpa


Deutsche Bahn bir süredir müşterilerini yolculukları hakkında SMS veya e-posta yoluyla bilgilendirmeye giderek daha fazla güveniyor. İndirimli bilet isteyen herkesin yakında iletişim bilgilerini vermesi gerekecek.





1 Ekim’den itibaren Deutsche Bahn, uzun mesafeli seyahatler için indirimli biletlerini yalnızca cep telefonu numarası veya e-posta adresi vermeniz durumunda seyahat merkezleri ve acentelerde satacak.


Bir DB sözcüsü dpa’ya şöyle dedi: “Müşterileri yolculukları hakkında daha iyi bilgilendirmek istediğimiz için çevrimiçi biletlere geçmeye devam ediyoruz.”


Biletlerin çıktısı hâlâ alınabiliyor ve halihazırda basılmakta olan biletlerden biraz farklı görünüyorlar. Müşteriler, başkaları için bilet alırken diğer kişilerin iletişim bilgilerini de verebilirler.


Değişiklik başlangıçta yalnızca demiryolundaki tasarruf ücretlerini etkiliyor. Yeni düzenleme, makineden satın alma işleminde geçerli değil; ancak, uzun mesafe taşımacılığında tasarruflu biletlerin yalnızca çok küçük bir kısmı bu şekilde satılıyor. Akıllı telefon uygulaması veya DB web sitesi üzerinden bilet rezervasyonu yaptıran yolcular için hiçbir şey değişmeyecek; iletişim bilgileri zaten müşteri hesabında kayıtlı. Federal şirkete göre beş biletten dördü internet üzerinden satın alınıyor.


Müşteri iletişimi


Demiryolu bir süredir müşterilerini yolculukları hakkında SMS veya e-posta yoluyla bilgilendirmeye giderek daha fazla güveniyor; yolculuklarında bir şeyler ters giderse yolcular son saniyede şaşırmamalı. Bunu yapmak için grubun, mevcut seyahat planlarıyla birlikte kişilerin iletişim bilgilerine ihtiyacı var. Demiryolunun dakiklik sorunları nedeniyle hizmet genellikle yolcular için çok önemlidir.


Gelecekte seyahat merkezlerinde de “satıştan çok tavsiye” yaklaşımının daha görünür hale gelmesi bekleniyor. Gelecek hafta Düsseldorf’ta bu konsepti mekansal olarak da temsil edecek tamamen yeni bir seyahat merkezi açılacak. Ülke çapında 24 tane daha takip edilecek.


dpa

#Konular