Trafik: Schiene 2029 yılına kadar 100 milyar avrodan fazla alıyor

EkoIte

Member
Trafik
2029 yılına kadar demiryolu 100 milyar avrodan fazla alıyor






Mevcut bağlantıyı kopyalayın




Anma listesine ekle




Büyük özel fonun yardımıyla, yenileme birikimi taşıma altyapısında çözülecek. Tam olarak ne – ve sonuçlar ne.


Federal hükümet, 2029 yılına kadar harap demiryolu hatlarının ve otoyol köprüsünün yenilenmesi için yaklaşık 166 milyar avro yatırım yapmak istiyor. Federal Ulaştırma Bakanı Patrick Schnieder (CDU) Berlin'deki Federal Ulaştırma Bakanı Patrick Schnieder (CDU), “Hepimiz ulaşım altyapısını şekillendirmek için daha fazla şantiyeye alışmak zorunda kalacağız.” Dedi. Odak, özellikle demiryolu ağı ve otoyol köprüleri ile yenileme ve koruma üzerinedir.





Devlet Sekreteri Stefan Schnorr, bir başka odak noktası demiryolunun sayısallaştırılmasıdır. Bakanlık, demiryolunun dijitalleşmeyi artırmasını bekliyor. Bir yandan, sinyal kutularının modernizasyonu, diğer yandan tren güvenlik sistemi vb. (Avrupa tren kontrol sistemi) hakkında. Diğer şeylerin yanı sıra, trenlerin birbirleriyle iletişim kurabilmesini ve şairleri arka arkaya sürebilmesini sağlar.



Yaklaşık 52 milyar avro, 2029'da yasama döneminin sonunda su yollarında yaklaşık 8 milyar avro federal yollara akacak. Schnieder'e göre, trafik yatırımları 2020-2024 yıllarına kıyasla yaklaşık yüzde 60 artırılmalıdır.





Schnieder, yenileme birikmiş işin sona ermesi gerektiğini söyledi. Paranın çoğunluğu, 12 yıllık bir süre boyunca toplam 500 milyar avroya sahip olduğu planlanan, borç finansal altyapı ve iklim koruması için özel fondan akmalıdır. Schnorr, inşaat sektörünün şimdi planlama güvenliği olduğunu söyledi. Ancak, fiyat artışları çok yüksek olmamalıdır.





Deutsche Bahn ek fonlardan memnun kaldı. “Federal kabinenin projesini, bunun ve ertesi yıl için rayların fonlarını önemli ölçüde artırmaya davet ediyoruz.” Dedi. “Planlanan federal bütçe 2025, 2026 için köşe değerleri ve yeni özel fonu altyapısı ve iklim tarafsızlığı ile Almanya'daki demiryolu altyapısının finansmanı yeni bir seviyeye yükseltildi.”





2027'den sonraki dönem için, orta ve uzun vadede güvenilir ve yeterli bir finansman sağlanması gerektiğini söyledi. “Bu, örneğin insanlarda ve makinelerde gerekli kapasiteleri oluşturmanın tek yolu budur.”



DPA bilgilerine göre, 107 milyar avro, bu dönem için planlanandan eski federal hükümetten daha fazla 29 milyar avro daha fazladır. Ancak, meblağ, kayıtlı olan ihtiyacın yaklaşık 18 milyar avro altında kalıyor.





Almanya'daki birçok köprü harap oldu. Demiryolu ağında, Federal Alman Demiryolu 40'tan fazla yüklü rotayı temelden yenilemeyi planlıyor. İşten sonra demiryolu, bölümlerde yıllarca süren özgürlük oluşturmayı umuyor. Bu, trenin dakikliğini yavaş yavaş iyileştirmeye ve raydaki güvenilirliği artırmaya yardımcı olmalıdır.



Bu şekilde, Frankfurt ve Mannheim arasındaki Riedbahn bu şekilde yenilenmiştir. Bu yıl Hamburg ve Berlin arasındaki rota devam ediyor. Demiryolu, genel yenilemeleri zamanında uzatmayı planlıyor. Son demiryolu hattı sadece -1930'ların ortalarında tamamlanacak ve daha önce planlanan 2031'de değil.



Schnieder, bir sonraki hanelerde güçlendirilmiş yeni yolların ve demiryolu yollarının bir görüşünün yönlendirilmesi gerektiğini söyledi. Yaz sonuna kadar bir strateji geliştirmek için trene duyurmuştu.



DPA