Ranchi: Cıva seviyelerindeki kademeli artış, bir haftadan uzun süredir Ranchi’nin lisanslı IMFL mağazalarında bira talebini artırıyor. Ancak sarhoşlar, bu mağazalarda birinci sınıf bira markalarının bulunmamasına üzülüyor.
“Yaz aylarında bira için en büyük talep var. Kışın geri çekilmesiyle birlikte talep yükselmeye başladı. Bununla birlikte, şu anda yalnızca birkaç marka bira bulunduğundan, müşteriler için seçilebilecek fazla bir şey yok,” dedi. Salı günü, Circular Road’a.
“Sevkiyat doğrudan JSBCL deposundan geliyor. Üzerinde hiçbir kontrolümüz yok” diye ekledi.
“Aşçılar kışın romu, yazın da birayı tercih ederler. İronik bir şekilde, son aylarda şehrin içki dükkanlarının çoğunda rom tükenmişti. Artık yazlar geldiğine göre, sadece birkaç marka bira var. Doranda’da ikamet eden Rajesh Kumar, “Diğer markalar mevcut değil” dedi.
Özel Tüketim Devlet Komiseri, Karn SatyarthiJSBCL’nin 3 lakh kasadan fazla biraya sahip olduğunu ve bunun eyaletin Mart ayı için kümülatif ihtiyaçlarını karşılamaya yeterli olduğunu söyledi.
“Farklı markaların mevcudiyeti söz konusu olduğunda, bu bir sorun. Jharkhand’da kayıtlı dört ila beş farklı bira etiketi var. Üreticileri, talebe göre şehirlerdeki stokları kontrol ediyor” dedi.
Geçen yıl Mayıs ayında IMFL ve ülke likör perakende satışlarını devralan devletin tüketim vergisi dairesi, cari mali yılda hedef gelirlerinin altında kaldı.
Yaklaşık 2.100 Rs’lik bir hedef gelirle departman, Şubat ortasına kadar 1.600 Rs’lik bir gelir elde etmeyi başardı.
Satyarthi, “Gerideyiz ama umarım önümüzdeki ay bunu telafi ederiz.”