Şangaylı Otomobil Fuarı
VW Çin'de “Playofflar” bekliyor
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Çin, dünyanın en önemli otomobil pazarıdır. Ancak bu arada, artık sadece saf araç üreticileri yok. Volkswagen güçlü bir rekabet bekliyor.
Volkswagen, Çin otomobil pazarındaki büyük teknoloji şirketlerinin artan rekabetiyle rekabeti sıkılaştırmayı bekliyor. “Bu bizim için hayatı kolaylaştırmıyor,” dedi Volkswagen Çin Yönetim Kurulu Üyesi, Şangay'daki Ralf Brandstätter. Çin için son teknolojisi ile VW, rekabete karşı iyi konumlandırıldığını ve pazarın bir kısmını ele geçirebileceğini görüyor.
“Benim görüşüme göre, playoff sezonu şimdi başlıyor,” dedi Brandstätter spor açısından olağan atılım oyunları açısından. Bazı piyasa katılımcıları yetişebilir, ancak herkesin hayatta kalamayacağını söyledi.
Audi ve Porsche markalarını da içeren Volkswagen Grubu, Çarşamba günü Şangay'daki Automesse için büyük bir ürün saldırısı duyurdu. Bir önceki akşam, grup beş dünya prömiyeri gösterdi. VW, Şangay'da üç aracı “Göster Arabalar”, IE serisi ile ilişkili araçlar olarak tanıtıyor.
Bunlar arasında, bir yanma motoru olan bir araba, yani bir yanma motorunun pili yüklediği ve böylece daha fazla erişim garanti ettiği bir araç olan bir araba, yani bir araba vardı. Buna ek olarak, VW tamamen elektrikli bir otomobil ve çok rekabetçi kompakt sınıfta bir araba sundu ve bu da Çin rekabeti fiyat açısından sunmayı amaçladı. Brandstätter'a göre, araç avro olarak Çin'de yaklaşık 17.000 avroya mal olacak.
Çin'de gerçekçi olmayan fiyatlar
VW markası patronu Stefan Mecha, Çin'deki fiyatların bir sorun olduğunu söyledi. Yarışmanın araçları teknolojide her şeye sahip olacak, ancak gerçekçi bir fiyata sahip olmayacaktı. Gerçekçi bir resim için, otomobillerin aslında iki katına çıkması gerekecekti.
Wolfsburgers, araçlarında birçok teknolojiye güveniyor ve Şangay'da otomatik bir otomatik sürüş sistemi (ADAS) sunuyor. Sürüş sistemi, Seviye 2 ++ 'a kadar sürüş yeteneğine ulaşmalıdır. Bu, aracı tamamen özerk bir şekilde sürmez, ancak teknoloji, örneğin otoyolda araba kullanırken sürücüyü rahatlatabilmesi gereken takip asistanları veya hız kontrolü gibi işlevler sunar.
Çin'deki sert rekabet, aynı zamanda şirketteki yüksek yenileme maliyetleri, VW ve Porsche'nin temel markasına ek olarak tüm Volkswagen grubuna dikkat çekici bir rekabet ekledi. Sonuç olarak VW, 12.4 milyar Euro'da bir yıldan daha önce neredeyse yüzde 31 daha az. Eski kazanan cazibe Çin'den önemli ölçüde daha az sonuç geldi.
DPA
VW Çin'de “Playofflar” bekliyor
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Çin, dünyanın en önemli otomobil pazarıdır. Ancak bu arada, artık sadece saf araç üreticileri yok. Volkswagen güçlü bir rekabet bekliyor.
Volkswagen, Çin otomobil pazarındaki büyük teknoloji şirketlerinin artan rekabetiyle rekabeti sıkılaştırmayı bekliyor. “Bu bizim için hayatı kolaylaştırmıyor,” dedi Volkswagen Çin Yönetim Kurulu Üyesi, Şangay'daki Ralf Brandstätter. Çin için son teknolojisi ile VW, rekabete karşı iyi konumlandırıldığını ve pazarın bir kısmını ele geçirebileceğini görüyor.
“Benim görüşüme göre, playoff sezonu şimdi başlıyor,” dedi Brandstätter spor açısından olağan atılım oyunları açısından. Bazı piyasa katılımcıları yetişebilir, ancak herkesin hayatta kalamayacağını söyledi.
Audi ve Porsche markalarını da içeren Volkswagen Grubu, Çarşamba günü Şangay'daki Automesse için büyük bir ürün saldırısı duyurdu. Bir önceki akşam, grup beş dünya prömiyeri gösterdi. VW, Şangay'da üç aracı “Göster Arabalar”, IE serisi ile ilişkili araçlar olarak tanıtıyor.
Bunlar arasında, bir yanma motoru olan bir araba, yani bir yanma motorunun pili yüklediği ve böylece daha fazla erişim garanti ettiği bir araç olan bir araba, yani bir araba vardı. Buna ek olarak, VW tamamen elektrikli bir otomobil ve çok rekabetçi kompakt sınıfta bir araba sundu ve bu da Çin rekabeti fiyat açısından sunmayı amaçladı. Brandstätter'a göre, araç avro olarak Çin'de yaklaşık 17.000 avroya mal olacak.
Çin'de gerçekçi olmayan fiyatlar
VW markası patronu Stefan Mecha, Çin'deki fiyatların bir sorun olduğunu söyledi. Yarışmanın araçları teknolojide her şeye sahip olacak, ancak gerçekçi bir fiyata sahip olmayacaktı. Gerçekçi bir resim için, otomobillerin aslında iki katına çıkması gerekecekti.
Wolfsburgers, araçlarında birçok teknolojiye güveniyor ve Şangay'da otomatik bir otomatik sürüş sistemi (ADAS) sunuyor. Sürüş sistemi, Seviye 2 ++ 'a kadar sürüş yeteneğine ulaşmalıdır. Bu, aracı tamamen özerk bir şekilde sürmez, ancak teknoloji, örneğin otoyolda araba kullanırken sürücüyü rahatlatabilmesi gereken takip asistanları veya hız kontrolü gibi işlevler sunar.
Çin'deki sert rekabet, aynı zamanda şirketteki yüksek yenileme maliyetleri, VW ve Porsche'nin temel markasına ek olarak tüm Volkswagen grubuna dikkat çekici bir rekabet ekledi. Sonuç olarak VW, 12.4 milyar Euro'da bir yıldan daha önce neredeyse yüzde 31 daha az. Eski kazanan cazibe Çin'den önemli ölçüde daha az sonuç geldi.
DPA