Pahalı yakıt ikmali: ADAC, 2027'den itibaren hızlı yakıt fiyatları konusunda uyarıyor

EkoIte

Member
Pahalı Şarj

ADAC, 2027'den itibaren hızla artan yakıt fiyatları konusunda uyarıyor







Mevcut bağlantıyı kopyalayın




Anma listesine ekle




Emisyon Ticareti Reformu. Bu teknik olarak geliyor – ancak tüketiciler için belirgin sonuçları olabilir. Federal Ekonomi Bakanlığı büyük fiyat sıçramaları beklemiyor. ADAC zaten.


Emisyon ticareti reformu sırasında ADAC, 2027'den itibaren yakıt fiyatlarındaki güçlü bir artışa uyuyor. ADAC Başkanı Christian Reinicke, Alman Basın Ajansı'na 2027'den CO2 fiyatının bundan daha fazla arttığını varsaydığını söyledi. Ve gelecek yıl. “Bu yıla benzer şekilde, benzinde en fazla 3 sent ve 2026 için dizel için 3.1 sent varsayıyoruz.” 2027'den başlayarak ve ADAC'ın sonraki yıllarında, iklim korumasından ne kadar önce ne kadar hızlı olduğuna bağlı olarak, litre benzin ve dizel başına 19 sente kadar artış. ADAC bir denge istedi.





Federal Ekonomi Bakanlığı sözcüsü, sert fiyat artışlarının saf spekülasyon olduğunu söyledi.





Arka plan, emisyon ticaretinin bir reformudur. Federal Konsey, Federal Federal tarafından daha önce karar verilmiş olan yasama değişikliklerini onayladı ve AB hukukunda gerekli düzenlemelerin uygulandığı.



CO2 fiyatının direksiyon etkisi olmalı





Almanya, uluslararası iklim hedefleri gözlemlenmesi ve küresel ısınmanın en kötü sonuçları yer alması için 2045 yılına kadar iklim açısından tarafsız olmalıdır. Bunu yapmak için, iklime sahip CO2'nin çıktısı önemli ölçüde azalmalıdır. Artan CO2 ödülü ile, daha fazla ekonomi için bir teşvik ve iklim dostu teknolojilere geçiş -örneğin elektrikli arabalar veya daha fazla iklim dostu ısıtma.



1 Ocak itibariyle CO2 fiyatı ton başına 45 ila 55 avro yükseldi. Yakıt emisyon ticaret yasasına göre, emisyon başına minimum 55 Euro fiyat ve emisyon başına maksimum 65 Euro fiyata sahip bir fiyat koridoru 2026 için belirlenecektir.






2027'den itibaren AB genelinde ısı ve trafik sektörü bina için bir CO2 emisyon ticareti getirilecek. Şimdiye kadar, bu sanayi ve enerji sektörü için geçerlidir. Yakıt emisyon ticaret yasasına göre Alman yakıt emisyon ticaretinin yerini AB sistemi ile değiştiriyor. Daha sonra CO2 fiyatı piyasada oluşur.



Ekonomik İşler Bakanlığı sözcüsü, CO2 sertifikalarının fiyatlarının 2027'den tam olarak nasıl gelişeceğini söyledi. Ancak bakanlık, 2027'den itibaren ilk aşamadaki fiyatın muhtemelen sertifika başına yaklaşık 60 avro hareket edebilmesini bekliyor. Bakanlık, SO -Called ETS 2'nin tanıtım aşamasında büyük fiyat sıçramalarına güvenmez. Bu nedenle, bir pazar istikrar mekanizması, güçlü fiyat artışları ve daha sonra fiyat düşüşü durumunda ek sertifikaların piyasaya girmesini sağlar. “Binalar ve trafik alanlarında iddialı iklim koruma önlemleri bile, özellikle elektromobilite ve iklim dostu sıcaklığa hızlandırılmış geçiş fiyatları azaltabilir. Bu, yüksek fiyatlardan kaçınmak için önemli bir koldur.”





Reinicke, Avrupa emisyon ticaretinin genellikle düşük emisyon hareketliliği için etkili teşvikler belirleyebileceğini söylüyor. “Bununla birlikte, birçok insan hala otomobillere, elektromobiliteye veya iklim nötr yakıtlarına alternatiflere geçemediğinden, politikacılar 2027'den güvenilir ve etkili bir şekilde artan CO2 ödülünü yastıklamak zorundadır.”



Reinicke, yeni federal hükümet, iklim koruma önlemleri için kabul almak istiyorsa yardım önlemlerine hızlı bir şekilde karar vermelidir. CO2 fiyatından elde edilen gelirin bir kısmı, özellikle düşük gelirli tüketiciler için bir iklim alanı aracılığıyla geri ödenmesi gerekecektir. Özellikle stresli olan taşıtlar için banliyö sabit oranı kalıcı olarak artırılmalıdır.



Bir iklim alanı uzun zamandır siyasi tartışmada. Ekonomik İşler Bakanlığı sözcüsü, hane halklarının iklim dostu alternatiflere ve yastık sosyal zorluklarına geçmelerini desteklediğini söyledi, AB düzeyinde bir iklim sosyal fonu mevcuttur.





Ülkeler gelirin bir kısmını istiyor



Federal hükümet, iklim projelerini teşvik etmek için CO2 fiyatlarından milyarlarca gelir kullanıyor. Bir karar hareketinde, Federal Konsey federal devletlerin gelecekte emisyon ticaretinin gelirine katılmasını istedi.



Enerji Derneği belirsizliği uyarıyor





Federal Enerji ve Su Yönetimi Derneği'nin ana yönetimi başkanı Kerstin Andreae, Avrupa CO2 sertifikalarının 2027'den hangi fiyata işlem görmesinin hala belirsiz olduğunu söyledi. Diyerek şöyle devam etti: “Bu özellikle enerji tedarikçileri için sorunludur, çünkü fatura üzerinde ticaret yapan emisyon maliyetleri ayrı ayrı gösterilmelidir, ancak bugün 2027/28 için sözleşmeler yapmaktadır.” Fiyat seviyesinin seviyesine ilişkin belirsizlik, sağlayıcılar için ekonomik riskler yaratır.



DPA