Nakliye: Hapag-Lloyd Nakliye Şirketleri Yükleme Odalarını Paylaşım

EkoIte

Member
Nakliye
Hapag-Lloyd ve Maersk nakliye şirketleri yükleme odalarını paylaşmak






Mevcut bağlantıyı kopyalayın







Yeni “İkizler İşbirliği” konteyner gemilerinin dakikliğini artırmak istiyor. Bunu yapmak için, Almanya ve Danimarka'dan gelen araçlar havacılıktan bir sisteme güveniyor. Başarı: Belirsiz.


Büyük nakliye şirketleri Hapag-Lloyd ve Maersk artık resmi olarak bir ittifakın bir parçası. Bu, dünyanın en büyükleri arasında yer alan Hamburg ve Kopenhag'dan nakliye şirketlerinin konteyner gemilerinin yük alanını paylaştığı anlamına geliyor. Bir yıldan fazla bir süredir hazırlanan ortaklığa “İkizler İşbirliği” denir.





1990'ların ikinci yarısında uluslararası nakliyede modern ittifaklar yaratıldı. Günümüzde endüstrinin önemli bir parçasıdırlar. Nakliye şirketlerinin maliyetleri azaltmalarını ve tekliflerini genişletmelerini sağlıyorlar. Şirketlere fiyat anlaşmalarına izin verilmez.





Rederei dakikliği artırmak istiyor



Yeni İttifak, birkaç ay sonra baştan yüzde 90'dan fazla hedef limana doğru zaman çizelgesi elde edildiğini açıkladı. Korona salgınıdan beri, tüm endüstri daha önceki dakik değerlere ulaşamadı.





Analiz şirketi Sea-Inclegice'tan gelen rakamlara göre, Maersk bir önceki yılın Aralık ayında yüzde 60,4 idi. Hapag-Lloyd yüzde 49'a geldi.



Bir fikir üreticisi olarak havacılık





İttifakın konteyner gemilerinin, hub ve konuşma sistemi sayesinde daha rahat sürdüğü söyleniyor. Sistem, büyük konteyner gemilerinin tek başına büyük bağlantı noktalarını (“hub”) başlatmasını öngörür. Mallar oradan dağıtılır. İttifak hesabı, daha az port çalışmasının daha az gecikmeye yol açmasıdır.





Rakip MSC tek başına sürücüler



Hapag-Lloyd ve Maersk daha önce diğer ittifaklara bağlıydı: Hapag-Lloyd “İttifak” ın bir parçasıydı. İttifak, Japonya'dan (Singapur'daki merkezi), Güney Kore'den HMM ve Tayvan'dan Yang Ming'e ait nakliye şirketlerine aitti. Asya nakliye şirketleri “Premier İttifak” da birlikte çalışmaya devam etmeyi planlıyor.



Maersk ve İsviçre'den dünyanın en büyük nakliye şirketi MSC yılın başında ayrıldı. MSC şu anda bir ittifakın parçası değil.



DPA