Mum-a’bad yolu boyunca 245cr metal çit | Vadodara haberleri

EkoIte

Member


VADODARA: Mumbai Central-Gandhinagar Vande Bharat Ekspresi, ülkede kullanıma sunulan bu türden üçüncü tren, ortalama %130 dolulukla başarılı bir çalışma gerçekleştirdi.
Şu anda, Şubat 2019’da başlatılan popüler hizmet, 17 eyalette 108 ilçeyi birbirine bağlayan 10 trene sahip.
Batı Demiryolunun (WR) baş halkla ilişkiler sorumlusu Sumit Thakur’a göre, “Mumbai Merkez-Gandhinagar Vande Bharat Ekspres treni 30 Eylül 2022’de tanıtıldı. Tren, Maharastra ve Gujarat başkentlerini Borivali, Vapi, Surat, Vadodara ve Ahmedabad” dedi.
Thakur ayrıca ekspres trenin yol boyunca yedi ilçeyi kapsadığını söyledi. Bu tren her iki eyaletten de yolcular arasında oldukça popüler hale geldi ve ortalama yüzde 130 doluluk oranına sahip” dedi.
Thakur, Batı Demiryolunun, sığırların ezilmesi vakalarını engellemek için Bombay-Ahmedabad güzergahında metal kirişli bir çit inşa etmeye başladığını söyledi.
Thakur, “Metal çit, Mumbai ve Ahmedabad arasındaki tren güzergahı boyunca yaklaşık 622 km uzunluğunda olacak ve tahmini 245.26 Rs maliyetle gerçekleştirilecek” dedi.
“Sekiz ihalenin tamamı verildi ve çalışmalar devam ediyor. Çalışmaların 2023 Mayıs ayı sonuna kadar tamamlanması bekleniyor” dedi.
Diğer Vande Bharat trenleri Yeni Delhi – Varanasi, Yeni Delhi – Shri Mata arasında çalışmaktadır. Vaishno Devi Katra, Yeni Delhi – Amb AndauraChennai Merkez – Mysuru, Nagpur – Bilaspur, Howrah – Yeni Jalpaiguri, Secunderabad – Vishakhapatnam, Chhatrapati Shivaji terminali – Solapur ve Chhatrapati Shivaji Terminus – Shirdi.