Yazan: Kritika Tiwary
RANCHI: Bölge eğitim yetkilileri, Kanke’deki devlet ortaokullarında bilim, teknoloji, mühendislik ve matematik alanlarında uygulamalı deneysel bilgi sağlamak için kar amacı gütmeyen bir kuruluşla ortaklık kuruyor ve Namkum bloklar.
Zorg Hindistan Vakfı yetkilileri, iki minibüsün KAMIŞ (bilim, teknoloji, mühendislik ve matematik) ekipmanları, Ranchi’deki Kanke ve Namkum bloklarındaki 34 devlet okuluna dağıtıldı.
“Proje, öğrencilere uygulamalı dersler vererek bilimsel ve deneysel bir zihniyet aşılamayı amaçlamaktadır. Seyyar minibüsler etkileşimli ve ilgi çekici kitaplar, dijital cihazlar, matematik işlemleri, bilim laboratuvarı ekipmanları, bulmacalar ve posterlerle dolu. Akash Kumarilçe eğitim müfettişi TOI’ye söyledi.
Vandan MishraCare India Vakfı’nın bölge başkanı, laboratuvarın Ulus Eğitim Politikası (NEP) kapsamında öngörülen bütüncül öğrenme ile uyumlu olduğunu söyledi.
“Mantıksal düşünme, yaratıcılık ve sosyal sorumluluk gibi üst düzey becerileri geliştirmeyi hedefliyor” dedi.
Projenin 11 yaşın üzerindeki öğrencilere yönelik olduğunu ve özellikle daha zayıf sınıflardan gelen kız öğrencilere odaklanıldığını söyledi.
Vakıf yetkilileri, ilk olarak 2019’da başlatılan projenin Bihar, Punjab, Tamil Nadu, Uttar Pradesh, Chhattisgarh, Karnataka ve Maharashtra’daki 248 devlet okulunda devam ettiğini iddia etti.
RANCHI: Bölge eğitim yetkilileri, Kanke’deki devlet ortaokullarında bilim, teknoloji, mühendislik ve matematik alanlarında uygulamalı deneysel bilgi sağlamak için kar amacı gütmeyen bir kuruluşla ortaklık kuruyor ve Namkum bloklar.
Zorg Hindistan Vakfı yetkilileri, iki minibüsün KAMIŞ (bilim, teknoloji, mühendislik ve matematik) ekipmanları, Ranchi’deki Kanke ve Namkum bloklarındaki 34 devlet okuluna dağıtıldı.
“Proje, öğrencilere uygulamalı dersler vererek bilimsel ve deneysel bir zihniyet aşılamayı amaçlamaktadır. Seyyar minibüsler etkileşimli ve ilgi çekici kitaplar, dijital cihazlar, matematik işlemleri, bilim laboratuvarı ekipmanları, bulmacalar ve posterlerle dolu. Akash Kumarilçe eğitim müfettişi TOI’ye söyledi.
Vandan MishraCare India Vakfı’nın bölge başkanı, laboratuvarın Ulus Eğitim Politikası (NEP) kapsamında öngörülen bütüncül öğrenme ile uyumlu olduğunu söyledi.
“Mantıksal düşünme, yaratıcılık ve sosyal sorumluluk gibi üst düzey becerileri geliştirmeyi hedefliyor” dedi.
Projenin 11 yaşın üzerindeki öğrencilere yönelik olduğunu ve özellikle daha zayıf sınıflardan gelen kız öğrencilere odaklanıldığını söyledi.
Vakıf yetkilileri, ilk olarak 2019’da başlatılan projenin Bihar, Punjab, Tamil Nadu, Uttar Pradesh, Chhattisgarh, Karnataka ve Maharashtra’daki 248 devlet okulunda devam ettiğini iddia etti.