Lbs Pisti Genişletme Projesi Sonunda İlerliyor, Ülke Belirlendi | Varanasi Haberleri

MumuOner

New member


Varanasi: On yıldan fazla bir süre sonra, Hindistan’ın Ana Planı-2004’ün Havaalanı Otoritesi uyarınca Lal Bahadur Shastri Uluslararası Havaalanı’nın genişletilmesi önerisi, Varanasi’nin 2014’te Başbakan’ın parlamento seçim bölgesi haline gelmesinin ardından, Narendra Modi oldu.
bu AAI 2015 yılında projeyi gerçekleştirme çabalarına yeniden başladı. 17 Ağustos 2015’te şehre yaptığı ziyarette, dönemin Sivil Havacılık Bakanı P Ashok Gajapathi Raju, Birlik Hükümeti’nin yaklaşımını, tesisi artırarak LBSI Havalimanı’ndaki bağlantıyı iyileştirmenin yanı sıra, açıkça ortaya koydu. iç ve dış hatlarda hava yolculuğu için hükümet burada nakliye hizmetine de odaklanıyor.
Daha önce, 27 Mart 2015’te AAI, doğu tarafında bir demiryolu hattı olan pistin uzatılması için 593,77 dönümlük arazi aramak üzere Sivil Havacılık Direktörü UP aracılığıyla eyalet hükümetine bir mektup göndermişti. Varanasi-Luckknow. doğuda karayolu. AAI, pisti batı tarafına uzatmak için tek seçeneğe sahip olduğundan, Hindistan Ulusal Karayolu Otoritesi, bunun için Varanasi-Luckknow otoyolunun hizalamasının değiştirilip değiştirilmeyeceğini doğrulamak için uzun süre beklemek zorunda kaldı.
Haziran 2018’de AAI, hizalama değişikliklerini önlemek için Varanasi-Luckknow otoyoluna bir alt geçit sağlayarak büyük kargo ve Boeing uçaklarının havaalanına inişini sağlamak için havaalanı pistini 2.750m’den 4.075m’ye çıkarmak için onay verdi. NHAI yetkilileri, AAI’nin önerisi göz önüne alındığında, Varanasi-Luckknow otoyolunun Hindistan’ın bir havaalanı pistinin altından geçen ilk otoyolu olabileceğini söylemişti.
Yetkililer ayrıca Mangari, Bikunthpur, Karmi, Ghamhapur Karmi, Sagunaha ve Pura Raghunathpur pist genişletme projesi için köyler.