Kaput altındaki sorunlar
ADAC: Araba veya bitkiler için pil ana nedeni
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Almanya'da onaylanan ortalama otomobil yaşı artar. Sonuçlar ADAC bozulma yardımını hisseder.
Arabaların Almanya sokaklarındaki artan yaşı ile arıza sayısı da artıyor: ADAC'ın yardımcıları 2024'te 3,6 milyondan fazla çıktı. Bu, Munich'teki Autoclub'un açıkladığı gibi, bir önceki yıla göre neredeyse 102.100 daha fazla görevdi. Tüm vakaların neredeyse yarısında – neredeyse yüzde 45 – pil suçlanacaktı ve bunu kusurlu sensörler de dahil olmak üzere her türlü motor problemi izledi.
Arabalar şimdi ortalama on yılın üzerinde on yaşın üzerinde
Artan arıza sayısı, Alman yollarındaki otomobillerin daha yüksek ortalama yaşı ile el ele gidiyor: 1 Ocak'ta, Federal Motor Taşımacılık İdaresi'ne göre, onaylanmış otomobiller 10.6 yaşındaydı. 2021 yılına gelindiğinde, Alman ortalama otomobili on yıldan bile daha gençti. Bundan bağımsız olarak, ADAC üyesi sayısı da son yıllarda artmıştır.
Elektrikli arabaların akü sorunları da var
Arıza Yardımcıları, 9 Ocak'ta çok soğuk bir geceyle çok soğuk bir günde 19.714 görev ile geçen yılın arıza rekorunu kaydetti. Pil sorunları sadece yanma motorlu eski arabalara sahip olmakla kalmadı: neredeyse 43.700 vakada, ADAC trafik izlemesi elektrikli otomobil sürücüleri tarafından yardım için çağrıldı ve bir önceki yıla göre yüzde 46 artış. Elektrikli otomobiller ayrıca tüm durumların yarısında kusurlu bir başlangıç pilinden muzdaripti.
DPA
ADAC: Araba veya bitkiler için pil ana nedeni
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Almanya'da onaylanan ortalama otomobil yaşı artar. Sonuçlar ADAC bozulma yardımını hisseder.
Arabaların Almanya sokaklarındaki artan yaşı ile arıza sayısı da artıyor: ADAC'ın yardımcıları 2024'te 3,6 milyondan fazla çıktı. Bu, Munich'teki Autoclub'un açıkladığı gibi, bir önceki yıla göre neredeyse 102.100 daha fazla görevdi. Tüm vakaların neredeyse yarısında – neredeyse yüzde 45 – pil suçlanacaktı ve bunu kusurlu sensörler de dahil olmak üzere her türlü motor problemi izledi.
Arabalar şimdi ortalama on yılın üzerinde on yaşın üzerinde
Artan arıza sayısı, Alman yollarındaki otomobillerin daha yüksek ortalama yaşı ile el ele gidiyor: 1 Ocak'ta, Federal Motor Taşımacılık İdaresi'ne göre, onaylanmış otomobiller 10.6 yaşındaydı. 2021 yılına gelindiğinde, Alman ortalama otomobili on yıldan bile daha gençti. Bundan bağımsız olarak, ADAC üyesi sayısı da son yıllarda artmıştır.
Elektrikli arabaların akü sorunları da var
Arıza Yardımcıları, 9 Ocak'ta çok soğuk bir geceyle çok soğuk bir günde 19.714 görev ile geçen yılın arıza rekorunu kaydetti. Pil sorunları sadece yanma motorlu eski arabalara sahip olmakla kalmadı: neredeyse 43.700 vakada, ADAC trafik izlemesi elektrikli otomobil sürücüleri tarafından yardım için çağrıldı ve bir önceki yıla göre yüzde 46 artış. Elektrikli otomobiller ayrıca tüm durumların yarısında kusurlu bir başlangıç pilinden muzdaripti.
DPA