İşgücü piyasası
“Gen Z” nin neredeyse yarısı iş değişikliklerini düşünün
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Şirket Yıldönümü yerine İş Atlanması: S sözcüksef Z denilen neredeyse her ikinci işçi ofiste atlamada. Ancak, birçok “boomer” ömür boyu şirketlerinde kalır.
S SO -Called Nesness Z'den neredeyse her ikinci çalışan bu yıl işvereni değiştirmeyi düşünüyor. Bu, çalışanların değişimini değiştirmek için Xing kariyer ağı adına yürütülen bir Forsa araştırmasının sonucudur. İnsanların işverenlerine beklentileri ve iş değiştirme nedenleri üretimden nesile önemli ölçüde farklıdır.
Ankete göre, değişim isteği özellikle genç çalışanlar arasında belirgindir: “Z nesil” den birçok işçi – bu 1997'den 2012'ye kadar olan yıllar – şimdiye kadar kısa bir profesyonel kariyere bakıyor, yarısından fazlası (yüzde 54) işvereni zaten değiştirdi. Ve diğer değişikliklere de karşı değiller: neredeyse yarısı (yüzde 48) bu yıl işverenleri değiştirmeyi hayal edebilir. Yüzde 11'i bunu somut terimlerle bile planlıyor.
Boomers'ın yüzde 11'i ömür boyu şirketlerine sadık kalıyor
“Millennials” altındaki değerler – yani 1981-1996 yılları – 1965-1980 yılları ile “X nesil” de benzer görünse de, sadece her üçüncü çalışan değişmeye istekli. “Boomers” için yüzde 15. Onların onda biri (yüzde 11) tüm çalışma hayatını aynı şirkette geçirdi.
Xing çalışma piyasası uzmanı Julian Stahl, “Profesyonel yaşamın başlangıcında, işi değiştirirken maaş atlamaları hala önemli olabilir, bu yüzden genç insanlar değişmek için güçlü bir teşvike sahipler” diyor.
Her şeyden önce, genç insanlar için: para
Mevcut şirkete veda etmek söz konusu olduğunda nesiller arasında da önemli farklılıklar vardır: eski vintages, işverenin memnuniyetsizlik nedeniyle, özellikle genç işçiler için para sayıları nedeniyle doğrudan bir yöneticiden ayrılmak istediğini belirtir. İncelenen “Nesil Z” nin yüzde 45'i, iş değişikliği için belirleyici bir faktör olarak çok düşük bir maaş olarak adlandırdı.
Stahl, “Genç insanların öncelikle anlamlı bir etkinlik aradıkları anlatı, verilerimize denk gelmiyor.” Dedi. “Bu bir klişe. Anket sonuçlarımız maaş gibi daha genç faktörlerin karar verdiğini gösteriyor.”
Geçici istihdam sözleşmeleri hareketsizdir
Nesiller büyük ölçüde potansiyel yeni işveren beklentileri konusunda kabul edilmektedir: İş güvenliği konusu çok ileride, geçici istihdam sözleşmeleri, katılımcıların yaşına bakılmaksızın yeni bir çalışma arayışı için birçok kişi için açık bir nakavt kriteridir.
Bununla birlikte, genel olarak, önceki yıllara göre değişme isteği tüm nesillerde nispeten sabit kalır. Tüm yaş gruplarında, yaklaşık üç çalışandan biri şu anda yeni bir işe açıktır veya zaten somut adımlar başlatmıştır. İşgücü piyasası ve mesleki araştırmalar Enstitüsü'nün iş anketinin gösterdiği gibi, çalışanlar için işgücü piyasası durumunun geçtiğimiz yıldaki boş pozisyon sayısını azaltması ve azaltması gerçeğine rağmen.
Birçoğu bireysel konumlarında iyimser bir şekilde bakıyor
Stahl, “Görünüşe göre, Almanya'daki birçok insan, ülkedeki zayıf ekonomik kalkınmadan kişisel olarak etkilenmedikleri ve bireysel durumları konusunda nispeten iyimser olduklarını düşünüyor.” Diyor.
DPA
“Gen Z” nin neredeyse yarısı iş değişikliklerini düşünün
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Şirket Yıldönümü yerine İş Atlanması: S sözcüksef Z denilen neredeyse her ikinci işçi ofiste atlamada. Ancak, birçok “boomer” ömür boyu şirketlerinde kalır.
S SO -Called Nesness Z'den neredeyse her ikinci çalışan bu yıl işvereni değiştirmeyi düşünüyor. Bu, çalışanların değişimini değiştirmek için Xing kariyer ağı adına yürütülen bir Forsa araştırmasının sonucudur. İnsanların işverenlerine beklentileri ve iş değiştirme nedenleri üretimden nesile önemli ölçüde farklıdır.
Ankete göre, değişim isteği özellikle genç çalışanlar arasında belirgindir: “Z nesil” den birçok işçi – bu 1997'den 2012'ye kadar olan yıllar – şimdiye kadar kısa bir profesyonel kariyere bakıyor, yarısından fazlası (yüzde 54) işvereni zaten değiştirdi. Ve diğer değişikliklere de karşı değiller: neredeyse yarısı (yüzde 48) bu yıl işverenleri değiştirmeyi hayal edebilir. Yüzde 11'i bunu somut terimlerle bile planlıyor.
Boomers'ın yüzde 11'i ömür boyu şirketlerine sadık kalıyor
“Millennials” altındaki değerler – yani 1981-1996 yılları – 1965-1980 yılları ile “X nesil” de benzer görünse de, sadece her üçüncü çalışan değişmeye istekli. “Boomers” için yüzde 15. Onların onda biri (yüzde 11) tüm çalışma hayatını aynı şirkette geçirdi.
Xing çalışma piyasası uzmanı Julian Stahl, “Profesyonel yaşamın başlangıcında, işi değiştirirken maaş atlamaları hala önemli olabilir, bu yüzden genç insanlar değişmek için güçlü bir teşvike sahipler” diyor.
Her şeyden önce, genç insanlar için: para
Mevcut şirkete veda etmek söz konusu olduğunda nesiller arasında da önemli farklılıklar vardır: eski vintages, işverenin memnuniyetsizlik nedeniyle, özellikle genç işçiler için para sayıları nedeniyle doğrudan bir yöneticiden ayrılmak istediğini belirtir. İncelenen “Nesil Z” nin yüzde 45'i, iş değişikliği için belirleyici bir faktör olarak çok düşük bir maaş olarak adlandırdı.
Stahl, “Genç insanların öncelikle anlamlı bir etkinlik aradıkları anlatı, verilerimize denk gelmiyor.” Dedi. “Bu bir klişe. Anket sonuçlarımız maaş gibi daha genç faktörlerin karar verdiğini gösteriyor.”
Geçici istihdam sözleşmeleri hareketsizdir
Nesiller büyük ölçüde potansiyel yeni işveren beklentileri konusunda kabul edilmektedir: İş güvenliği konusu çok ileride, geçici istihdam sözleşmeleri, katılımcıların yaşına bakılmaksızın yeni bir çalışma arayışı için birçok kişi için açık bir nakavt kriteridir.
Bununla birlikte, genel olarak, önceki yıllara göre değişme isteği tüm nesillerde nispeten sabit kalır. Tüm yaş gruplarında, yaklaşık üç çalışandan biri şu anda yeni bir işe açıktır veya zaten somut adımlar başlatmıştır. İşgücü piyasası ve mesleki araştırmalar Enstitüsü'nün iş anketinin gösterdiği gibi, çalışanlar için işgücü piyasası durumunun geçtiğimiz yıldaki boş pozisyon sayısını azaltması ve azaltması gerçeğine rağmen.
Birçoğu bireysel konumlarında iyimser bir şekilde bakıyor
Stahl, “Görünüşe göre, Almanya'daki birçok insan, ülkedeki zayıf ekonomik kalkınmadan kişisel olarak etkilenmedikleri ve bireysel durumları konusunda nispeten iyimser olduklarını düşünüyor.” Diyor.
DPA