Hamburg'da Dünya Prömiyeri
VW, 2027'den itibaren sürücüsüz e -bulli onayını gösteriyor
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Şoför olmadan anlaşan arabalar hala Almanya'da gelecekteki bir müzik. VW bunu değiştirmek istiyor ve başlangıçta sürücüsüz bir e-bulli gönderiyor. Özel olarak satın alamazsınız.
Volkswagen ilk tamamen özerk sürüş serisi otomobilini sundu. Hamburg'da, Avrupa'nın en büyük otomobil üreticisi, kendi kendine süren elektrikli Bullis Id Buzz reklamının (otonom sürüş için) dizi versiyonunu gösterdi. Hamburg ve Los Angeles'ta ilk kez 2026'dan itibaren kullanılmalıdır. Diğer şehirler takip etmelidir.
Hamburg'daki Dünya Prömiyeri CEO'su Oliver Blume, “Volkswagen grubu küresel bir büyüme pazarının en üst grubuna yerleştiriyor.” Dedi. “2026'dan itibaren Avrupa ve ABD'de büyük ölçekte sürdürülebilir, özerk hareketliliği sağlayacağız.”
VW'ye göre, Avrupa üretiminden ilk tamamen otonom seri araç. Hanover'daki VW ticari araçlarının çalışmalarında üretilecek. VW'nin yönetim kurulunda otonom sürüşten sorumlu olan Christian Senger, “Bunların hiçbiri küçük bir dizi için tasarlanmadı.” Dedi. Büyük miktarlarda. Senger: “Avrupa'nın önde gelen sağlayıcısı olabileceğimize inanıyoruz.”
10.000'den fazla araç planlandı
VW, ID Buzz reklamının şu anda sunulan ilk nesilden 10.000'den fazla parça sunmak istiyor. Senger, ilk 1000'in 2027 sonuna kadar sokaklarda olması gerektiğini söyledi.
Aslen 2026'da düzenli bir operasyonun başlangıcından bahsettiği Hamburg'da, 2027'de başlamalıdır. Orta vadede filo, Hamburg'da araçları işleten VW kendi kolektif taksi teklifçisi Moia'dan Sascha Meyer, 500 kendi kendine sürüş e-bullis üzerinde büyüyebilir. 2023'ten beri prototiplerle test sürücüleri orada.
2026'nın sonunda VW, Avrupa ve ABD'de sürücüsüz operasyon için onay almayı planlıyor. Buna göre, şimdiye kadar reçete edilen güvenlik sürücüsü dağıtılabilir. Avrupa'da, gruba göre, Seviye 4'e göre özerk sürüşe ilk kez bu onay verilecektir.
Araçta 13 kamera, dokuz sözde Lidare ve çevreyi gerçek zamanlı olarak yakaladığı beş radar var. 120 km / s'ye kadar, araba tamamen özerk bir şekilde sürebilir. Daha önce bir test otomobili olarak kullanılan prototip ile karşılaştırıldığında, uzunluk ve yükseklik seri versiyonu biraz büyüdü ve yolcular için üç koltuk yerine dört tane var.
Dört şehirde test sürücüleri
Prototip ile test, 2021'den beri Münih'te, daha sonra Hamburg, Austin ve Oslo'da da mevcuttur. VW'ye göre, şu anda 600.000 kilometreden fazla kaplı olan 100 test otomobili kullanılmaktadır.
Bir alıcı olarak VW öncelikle ulaşım şirketleri gibi büyük filo operatörlerini görür. Örneğin Hamburg'da grup HVV Ulaştırma Derneği ile işbirliği yapar. Berlin Ulaştırma Şirketleri (BVG) ile karşılık gelen bir niyet beyanı sonuçlandı. “Ve müşterilerle daha fazla sözleşme olacak,” dedi Senger. “2027'de Almanya'da Hamburg'dan daha fazlasına sahip olacağımızdan eminiz.”
VW muhtemelen ilk başta para kazanmayacak, diye itiraf etti Senger. Uzun vadede, otonom sürüş, klasik otomobil işinden önemli ölçüde daha yüksek kar vaat eden kazançlı bir gelecek alanıdır. “Bu, VW grubu için gelecekteki bir fırsat yaratmak için tam olarak harika bir fırsat.”
Özel müşterilere satış yok
Ancak VW, modelin son müşterilere satışını hariç tutar. Çünkü seyahat alanı sınırlıdır ve Hamburg'da şehir sınırlarını bile uzatmaz. Ayrıca, bir kontrol merkezi herhangi bir zamanda Haberin Detaylarıa müdahale edebilmelidir. Özel bir araba olarak, kimlik vızıltı reklamı bu nedenle pek uygun değil, diyor Senger.
Fiyat ayrıca müşterileri caydırır. Şu anda yalnızca teorik bir satın alma fiyatı hakkında spekülasyon yapabilirsiniz. Ancak Senger itiraf etti: Araba için altı haneli küçük bir euro tutarı koymanız gerekecekti.
DPA
VW, 2027'den itibaren sürücüsüz e -bulli onayını gösteriyor
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Şoför olmadan anlaşan arabalar hala Almanya'da gelecekteki bir müzik. VW bunu değiştirmek istiyor ve başlangıçta sürücüsüz bir e-bulli gönderiyor. Özel olarak satın alamazsınız.
Volkswagen ilk tamamen özerk sürüş serisi otomobilini sundu. Hamburg'da, Avrupa'nın en büyük otomobil üreticisi, kendi kendine süren elektrikli Bullis Id Buzz reklamının (otonom sürüş için) dizi versiyonunu gösterdi. Hamburg ve Los Angeles'ta ilk kez 2026'dan itibaren kullanılmalıdır. Diğer şehirler takip etmelidir.
Hamburg'daki Dünya Prömiyeri CEO'su Oliver Blume, “Volkswagen grubu küresel bir büyüme pazarının en üst grubuna yerleştiriyor.” Dedi. “2026'dan itibaren Avrupa ve ABD'de büyük ölçekte sürdürülebilir, özerk hareketliliği sağlayacağız.”
VW'ye göre, Avrupa üretiminden ilk tamamen otonom seri araç. Hanover'daki VW ticari araçlarının çalışmalarında üretilecek. VW'nin yönetim kurulunda otonom sürüşten sorumlu olan Christian Senger, “Bunların hiçbiri küçük bir dizi için tasarlanmadı.” Dedi. Büyük miktarlarda. Senger: “Avrupa'nın önde gelen sağlayıcısı olabileceğimize inanıyoruz.”
10.000'den fazla araç planlandı
VW, ID Buzz reklamının şu anda sunulan ilk nesilden 10.000'den fazla parça sunmak istiyor. Senger, ilk 1000'in 2027 sonuna kadar sokaklarda olması gerektiğini söyledi.
Aslen 2026'da düzenli bir operasyonun başlangıcından bahsettiği Hamburg'da, 2027'de başlamalıdır. Orta vadede filo, Hamburg'da araçları işleten VW kendi kolektif taksi teklifçisi Moia'dan Sascha Meyer, 500 kendi kendine sürüş e-bullis üzerinde büyüyebilir. 2023'ten beri prototiplerle test sürücüleri orada.
2026'nın sonunda VW, Avrupa ve ABD'de sürücüsüz operasyon için onay almayı planlıyor. Buna göre, şimdiye kadar reçete edilen güvenlik sürücüsü dağıtılabilir. Avrupa'da, gruba göre, Seviye 4'e göre özerk sürüşe ilk kez bu onay verilecektir.
Araçta 13 kamera, dokuz sözde Lidare ve çevreyi gerçek zamanlı olarak yakaladığı beş radar var. 120 km / s'ye kadar, araba tamamen özerk bir şekilde sürebilir. Daha önce bir test otomobili olarak kullanılan prototip ile karşılaştırıldığında, uzunluk ve yükseklik seri versiyonu biraz büyüdü ve yolcular için üç koltuk yerine dört tane var.
Dört şehirde test sürücüleri
Prototip ile test, 2021'den beri Münih'te, daha sonra Hamburg, Austin ve Oslo'da da mevcuttur. VW'ye göre, şu anda 600.000 kilometreden fazla kaplı olan 100 test otomobili kullanılmaktadır.
Bir alıcı olarak VW öncelikle ulaşım şirketleri gibi büyük filo operatörlerini görür. Örneğin Hamburg'da grup HVV Ulaştırma Derneği ile işbirliği yapar. Berlin Ulaştırma Şirketleri (BVG) ile karşılık gelen bir niyet beyanı sonuçlandı. “Ve müşterilerle daha fazla sözleşme olacak,” dedi Senger. “2027'de Almanya'da Hamburg'dan daha fazlasına sahip olacağımızdan eminiz.”
VW muhtemelen ilk başta para kazanmayacak, diye itiraf etti Senger. Uzun vadede, otonom sürüş, klasik otomobil işinden önemli ölçüde daha yüksek kar vaat eden kazançlı bir gelecek alanıdır. “Bu, VW grubu için gelecekteki bir fırsat yaratmak için tam olarak harika bir fırsat.”
Özel müşterilere satış yok
Ancak VW, modelin son müşterilere satışını hariç tutar. Çünkü seyahat alanı sınırlıdır ve Hamburg'da şehir sınırlarını bile uzatmaz. Ayrıca, bir kontrol merkezi herhangi bir zamanda Haberin Detaylarıa müdahale edebilmelidir. Özel bir araba olarak, kimlik vızıltı reklamı bu nedenle pek uygun değil, diyor Senger.
Fiyat ayrıca müşterileri caydırır. Şu anda yalnızca teorik bir satın alma fiyatı hakkında spekülasyon yapabilirsiniz. Ancak Senger itiraf etti: Araba için altı haneli küçük bir euro tutarı koymanız gerekecekti.
DPA