Festival günleri için tatlı şeyler: Yüksek kakao fiyatları nedeniyle daha az çikolata doğu tavşanı

EkoIte

Member
Festival günlerine tatlı
Yüksek kakao fiyatları nedeniyle daha az çikolata Paskalya tavşanı






Mevcut bağlantıyı kopyalayın




Anma listesine ekle




Çikolatadan yapılmış ve çok popüler: yaklaşık 228 milyon çikolata doğu tavşanı yapıldı. Beş kişiden ikisini vermek istiyorlar. Ancak, karakterlerin eleştirisi de var.


Alman şekerleme üreticileri, bu yıl 2024'ten daha az çikolata East Bunnies üretti. Alman Şekerleme Endüstrisi Federal Birliği'nin (BDSI) açıkladığı gibi yaklaşık 228 milyon parça yapıldı. Bu, önceki yıla göre yaklaşık 240 milyon tavşandan daha az. Düşüşün nedeni, özellikle “patlayan kakao fiyatları nedeniyle” güçlü maliyet artışlarıdır.





Derneğe göre, çikolata tavşanlarının neredeyse yarısı, yaklaşık 108 milyon parça Almanya'da satışa sunuluyor. Gerisi yurtdışına ihraç ediliyor. Bir temsilci YouGov anketine göre, Almanya'daki insanların yüzde 38'i bu yıl Paskalya tavşanları şeklinde çikolata vermek istiyor.



Tüketme Merkezi fiyat primlerini uyarır. Çikolata Paskalya tavşanları, aynı miktarda kakao ile tahta çikolatadan 1,50 Euro'ya kadar 50 sent daha pahalıdır. Önemli fiyat farklılıkları da eleştiriliyor. Kakao içeriği sadece biraz değişse de, çeşitli markaların Paskalya tavşanları benzer indirim ürünlerine kıyasla iki ila üçe mal.





İnsanlar daha az çikolata yiyor



BDSI Endüstri Derneği üreticileri eleştirilere karşı savunuyor. “Bir tavşan, civciv veya çikolata kuzuları bir çikolata barının fiyatı ile karşılaştırılamaz.” Dedi. Paskalya Sweetware, ürün tasarımı, personel dağıtım, depolama ve lojistik için önemli ölçüde artan gereksinimler yaptı.





Kalan çikolata nikollerinin veya Noel erkeklerinin Erimiş ve Paskalya tavşanlarında tersine çevrildiği veya tam tersi olduğu iddia edilir. Ancak, BDSI'ye göre, bu doğru değil. Üreticiler mevsimlik ürünlerini taze üretilen çikolata kütlesinden üretiyorlar.



Lindt ve Milka gibi şirketler son zamanlarda çikolata ürünlerinin fiyatlarını artırmış ve bunu artan hammadde maliyetleriyle haklı çıkarmışlardır. Bu Almanya'da tüketimi etkiler. Pazar araştırmacısı NIQ'ya göre, yılın ilk üç ayında kilo halinde satılan miktar Tafel çikolatasında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 10 daha düşüktü. Ancak, düşüşün sonraki Paskalya'dan kaynaklandığını söyledi.



DPA