Elektromobilite
Tahmin: 2030 yılına kadar Almanya'da yalnızca 11 milyon elektrikli otomobil
Mevcut bağlantıyı kopyala
Trafik ışığı koalisyonu, Almanya'yı elektrikli otomobiller için önde gelen uluslararası pazar haline getirmek istiyordu; Çin'in liderliği göz önüne alındığında bu zaten zor bir hedefti. Vatandaşlar ise henüz bu uygulamaya uymadı.
Yönetim danışmanlığı Deloitte'un tahminlerine göre, Almanya'daki elektrikli otomobillerin sayısı önümüzdeki yıllarda bozuk trafik ışıkları koalisyonunun umduğundan çok daha yavaş artacak. 2030 yılında, koalisyon anlaşmasında hedeflenen 15 milyon tam elektrikli akülü araba yerine yalnızca 11,2 milyon tam elektrikli akülü araba yollarda olabilecek. Bir araştırmaya göre halk arasında yaygın şüphecilik de buna katkıda bulunuyor.
Koalisyon anlaşmasında istenilen hedef
SPD, Yeşiller ve FDP, koalisyon anlaşmasında en az 15 milyon elektrikli otomobil hedefini belirlemişti ve Federal Cumhuriyet, elektromobilite alanında lider pazar haline gelmeliydi. Hibrit motorlu arabalar dahil edilmedi.
Elektrikli otomobiller için lider uluslararası pazar zaten Çin'dir. Aralık 2023'ün sonunda federal hükümet, bütçe sorunları nedeniyle elektrikli otomobillere yönelik sübvansiyonu aniden iptal etti ve bunun sonucunda satış rakamları keskin bir şekilde düştü. Deloitte otomobil bölümü başkanı Harald Proff, “Elektromobilitenin kabulünü teşvik etmek için güvenilir çerçeve koşulları şarttır çünkü şirketlerin planlama güvenliğine ihtiyacı vardır” dedi.
Şu ana kadar yalnızca 1,6 milyonun biraz altında tamamen elektrikli otomobil tescil edildi
2030 yılında 11 milyon pille çalışan arabanın olacağı tahmini, satın alma kararı için önemli olan bir dizi faktörü içeren bir hesaplama modeline dayanmaktadır. Buna elektrik ve benzin fiyatlarının yanı sıra kasko ve satın alma primi fiyatları da dahildir. Federal Motorlu Taşıt Kurumu'nun rakamlarına göre, 1 Ekim'de Almanya'da yaklaşık 1,6 milyon akülü araba tescil edildi.
Deloitte anketine göre, konu elektrikli otomobiller olduğunda nüfus hâlâ bölünmüş durumda: Ankete katılan 1.000 kişinin yüzde 40'ı, AB'nin 2035'ten itibaren yeni yanmalı otomobillerin satışına yönelik planladığı yasağın mantıklı olduğunu düşünüyor, ancak yüzde 36'sı bunu kötü hatta hatta reddediyor. çok kötü bir karar. Geriye kalan yüzde 24 bu nedenle tarafsızdır.
Danışmanlar, elektrikli otomobillerin uluslararası alanda durdurulamaz bir ilerleme kaydettiğini görüyor
Deloitte danışmanları hâlâ elektrikli otomobillerin uluslararası alanda yaygınlaşacağını varsayıyor. Otomobil endüstrisine atıfta bulunan Proff, “Şirketlerin araç fiyatlarını düşürmek ve e-mobilitenin kabulünü güçlendirmek için akü araştırmalarına daha fazla yatırım yapmaları tavsiye edilir” dedi.
dpa
Tahmin: 2030 yılına kadar Almanya'da yalnızca 11 milyon elektrikli otomobil
Mevcut bağlantıyı kopyala
Trafik ışığı koalisyonu, Almanya'yı elektrikli otomobiller için önde gelen uluslararası pazar haline getirmek istiyordu; Çin'in liderliği göz önüne alındığında bu zaten zor bir hedefti. Vatandaşlar ise henüz bu uygulamaya uymadı.
Yönetim danışmanlığı Deloitte'un tahminlerine göre, Almanya'daki elektrikli otomobillerin sayısı önümüzdeki yıllarda bozuk trafik ışıkları koalisyonunun umduğundan çok daha yavaş artacak. 2030 yılında, koalisyon anlaşmasında hedeflenen 15 milyon tam elektrikli akülü araba yerine yalnızca 11,2 milyon tam elektrikli akülü araba yollarda olabilecek. Bir araştırmaya göre halk arasında yaygın şüphecilik de buna katkıda bulunuyor.
Koalisyon anlaşmasında istenilen hedef
SPD, Yeşiller ve FDP, koalisyon anlaşmasında en az 15 milyon elektrikli otomobil hedefini belirlemişti ve Federal Cumhuriyet, elektromobilite alanında lider pazar haline gelmeliydi. Hibrit motorlu arabalar dahil edilmedi.
Elektrikli otomobiller için lider uluslararası pazar zaten Çin'dir. Aralık 2023'ün sonunda federal hükümet, bütçe sorunları nedeniyle elektrikli otomobillere yönelik sübvansiyonu aniden iptal etti ve bunun sonucunda satış rakamları keskin bir şekilde düştü. Deloitte otomobil bölümü başkanı Harald Proff, “Elektromobilitenin kabulünü teşvik etmek için güvenilir çerçeve koşulları şarttır çünkü şirketlerin planlama güvenliğine ihtiyacı vardır” dedi.
Şu ana kadar yalnızca 1,6 milyonun biraz altında tamamen elektrikli otomobil tescil edildi
2030 yılında 11 milyon pille çalışan arabanın olacağı tahmini, satın alma kararı için önemli olan bir dizi faktörü içeren bir hesaplama modeline dayanmaktadır. Buna elektrik ve benzin fiyatlarının yanı sıra kasko ve satın alma primi fiyatları da dahildir. Federal Motorlu Taşıt Kurumu'nun rakamlarına göre, 1 Ekim'de Almanya'da yaklaşık 1,6 milyon akülü araba tescil edildi.
Deloitte anketine göre, konu elektrikli otomobiller olduğunda nüfus hâlâ bölünmüş durumda: Ankete katılan 1.000 kişinin yüzde 40'ı, AB'nin 2035'ten itibaren yeni yanmalı otomobillerin satışına yönelik planladığı yasağın mantıklı olduğunu düşünüyor, ancak yüzde 36'sı bunu kötü hatta hatta reddediyor. çok kötü bir karar. Geriye kalan yüzde 24 bu nedenle tarafsızdır.
Danışmanlar, elektrikli otomobillerin uluslararası alanda durdurulamaz bir ilerleme kaydettiğini görüyor
Deloitte danışmanları hâlâ elektrikli otomobillerin uluslararası alanda yaygınlaşacağını varsayıyor. Otomobil endüstrisine atıfta bulunan Proff, “Şirketlerin araç fiyatlarını düşürmek ve e-mobilitenin kabulünü güçlendirmek için akü araştırmalarına daha fazla yatırım yapmaları tavsiye edilir” dedi.
dpa