Araba pazarı
Almanlar elektrikli otomobil yerine hibrit satın almayı tercih ediyor
Parlak mavi geçici çözüm: Toyota Yaris, yanmalı motora ve aküye sahip tam hibrit modellerden biridir.
© halkla ilişkiler
kaydeden Nils Kreimeier
18 Ekim 2024 15:24
2 dakika
Elektrikli otomobiller Alman otomobil pazarında yavaş satılıyor ancak iki tahrikin birleşimi giderek daha popüler hale geliyor. Ancak Alman üreticiler bunların hiçbirine sahip değil.
Alman otomobil pazarındaki krizin gölgesinde hibrit araçlar en çok satanlar arasında yer alıyor. Federal Motorlu Taşımacılık Otoritesi'nin (KBA) 2024 yılının ilk dokuz ayına ait rakamlarından görülebileceği gibi, yeni tescillerde elektrikli ve içten yanmalı motor kombinasyonuna sahip otomobillerin oranı yüzde 32 oldu; bu oran, benzinli motorların çok az üzerindeydi.
Bu orijinal Capital markalı içeriktir. Bu makale Haberler'de on gün boyunca mevcuttur. Daha sonra onu tekrar yalnızca Capital.de'de bulacaksınız. Sermaye buna aittir yıldız RTL Almanya'ya.
Ayrıca teknolojiye olan talep diğer segmentlerden farklı olarak ciddi oranda artıyor. Geçen yılın aynı dönemiyle karşılaştırıldığında, Eylül 2024'ün sonuna kadar yüzde on oranında daha fazla hibrit araç yeni tescil edildi. Ancak genel olarak daha az araba satıldı ve tamamen aküyle çalışan araçların sayısı neredeyse üçte bir oranında düştü.
hareketlilik
Tesla'da iki hafta: elektrikli otomobil deneyimi için test uzmanları olarak yıldız okuyucular aranıyor
7 Ağustos 2020
Bergisch Gladbach'taki Otomotiv Yönetim Merkezi direktörü Stefan Bratzel, “Bu aynı zamanda akü-elektrik sektöründeki tekliflerden ve belirli bir tereddütten de kaynaklanıyor” diyor. “Bu, gerçekleşmekte olan bir ara aşamadır.”
Elektrikli otomobiller piyasada yok: Toyota ve Hyundai pazara hakim
Alıcılar, fişli modellerden farklı olarak fişi olmayan ve şarj istasyonu gerektirmeyen tam hibritleri tercih etti. Akü, içten yanmalı motor aracılığıyla şarj ediliyor ve frenleme sırasında enerji geri kazanılıyor. Grup aynı zamanda tamamen elektrikli sürüşün mümkün olmadığı hafif hibritleri de içeriyor.
Teknolojinin başarısı, politik olarak istenen, önemli ölçüde daha düşük emisyon sağlayan tamamen aküyle çalışan arabalara geçiş için ciddi bir engel teşkil ediyor. Ancak hiçbiri tam hibrit model sunmayan Alman üreticiler için de sorun haline geliyor. Piyasaya Toyota ve Hyundai gibi Japon ve Koreli üreticiler hakimdir. Diğer şeylerin yanı sıra tam hibrit otomobiller Yaris ve Auris'i de satan Toyota, 2023'ün ilk dokuz ayına kıyasla toplamda yüzde 15 oranında iyi bir artış kaydederken, Mercedes ve Audi düşüşler kaydetti.
Tamamen elektrikli otomobillerin satışları, federal hükümetin 2023'ün sonunda aniden onları desteklemeyi bırakması nedeniyle son aylarda keskin bir şekilde geriledi. Hibritler artık Almanya'da “alternatif sürüşlerin” oranının neredeyse sabit kalmasını sağlıyor.
Başkentte Yayınlandı 11/2024
#Konular
Almanlar elektrikli otomobil yerine hibrit satın almayı tercih ediyor
Parlak mavi geçici çözüm: Toyota Yaris, yanmalı motora ve aküye sahip tam hibrit modellerden biridir.
© halkla ilişkiler
kaydeden Nils Kreimeier
18 Ekim 2024 15:24
2 dakika
Elektrikli otomobiller Alman otomobil pazarında yavaş satılıyor ancak iki tahrikin birleşimi giderek daha popüler hale geliyor. Ancak Alman üreticiler bunların hiçbirine sahip değil.
Alman otomobil pazarındaki krizin gölgesinde hibrit araçlar en çok satanlar arasında yer alıyor. Federal Motorlu Taşımacılık Otoritesi'nin (KBA) 2024 yılının ilk dokuz ayına ait rakamlarından görülebileceği gibi, yeni tescillerde elektrikli ve içten yanmalı motor kombinasyonuna sahip otomobillerin oranı yüzde 32 oldu; bu oran, benzinli motorların çok az üzerindeydi.
Bu orijinal Capital markalı içeriktir. Bu makale Haberler'de on gün boyunca mevcuttur. Daha sonra onu tekrar yalnızca Capital.de'de bulacaksınız. Sermaye buna aittir yıldız RTL Almanya'ya.
Ayrıca teknolojiye olan talep diğer segmentlerden farklı olarak ciddi oranda artıyor. Geçen yılın aynı dönemiyle karşılaştırıldığında, Eylül 2024'ün sonuna kadar yüzde on oranında daha fazla hibrit araç yeni tescil edildi. Ancak genel olarak daha az araba satıldı ve tamamen aküyle çalışan araçların sayısı neredeyse üçte bir oranında düştü.
hareketlilik
Tesla'da iki hafta: elektrikli otomobil deneyimi için test uzmanları olarak yıldız okuyucular aranıyor
7 Ağustos 2020
Bergisch Gladbach'taki Otomotiv Yönetim Merkezi direktörü Stefan Bratzel, “Bu aynı zamanda akü-elektrik sektöründeki tekliflerden ve belirli bir tereddütten de kaynaklanıyor” diyor. “Bu, gerçekleşmekte olan bir ara aşamadır.”
Elektrikli otomobiller piyasada yok: Toyota ve Hyundai pazara hakim
Alıcılar, fişli modellerden farklı olarak fişi olmayan ve şarj istasyonu gerektirmeyen tam hibritleri tercih etti. Akü, içten yanmalı motor aracılığıyla şarj ediliyor ve frenleme sırasında enerji geri kazanılıyor. Grup aynı zamanda tamamen elektrikli sürüşün mümkün olmadığı hafif hibritleri de içeriyor.
Teknolojinin başarısı, politik olarak istenen, önemli ölçüde daha düşük emisyon sağlayan tamamen aküyle çalışan arabalara geçiş için ciddi bir engel teşkil ediyor. Ancak hiçbiri tam hibrit model sunmayan Alman üreticiler için de sorun haline geliyor. Piyasaya Toyota ve Hyundai gibi Japon ve Koreli üreticiler hakimdir. Diğer şeylerin yanı sıra tam hibrit otomobiller Yaris ve Auris'i de satan Toyota, 2023'ün ilk dokuz ayına kıyasla toplamda yüzde 15 oranında iyi bir artış kaydederken, Mercedes ve Audi düşüşler kaydetti.
Tamamen elektrikli otomobillerin satışları, federal hükümetin 2023'ün sonunda aniden onları desteklemeyi bırakması nedeniyle son aylarda keskin bir şekilde geriledi. Hibritler artık Almanya'da “alternatif sürüşlerin” oranının neredeyse sabit kalmasını sağlıyor.
Başkentte Yayınlandı 11/2024
#Konular