Eksi maliyetler ve vergiler
Yurtdışı çok fazla pozitif yer kazanabilir
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Yüksek maliyetler, pahalı enerji, çok sayıda bürokrasi – Birçoğu Almanya'yı azalan şubede görüyor. Ancak küresel bir araştırmaya göre, yabancı şirketlerin yargısı o kadar da kötü değil.
Pahalı ve aşırı düzenlenmiş, ancak ekonomik olarak çekici: Yabancı şirketler Almanya'nın yerine karışık duygularla bakar – ve onu tüm eleştirilerle kötü yargılamayın. Bu, Alman Basın Ajansı için mevcut olan Federal İş Geliştirme Ajansı Almanya Trade & Invest (GTAI) tarafından yapılan bir çalışma ile gösterilmektedir. Büyük Britanya, Fransa, ABD, Japonya ve Güney Kore'den yaklaşık 1.800 şirket onlar için röportaj yapıldı.
GTAI, “Almanya aşırı düzenleniyor, vergi ve vergi yükü çok yüksek, bir dil öğrenmek oldukça zor, enerji maliyetleri ve enerji geçişi zorluklar.” “Öte yandan, Almanya büyük bir potansiyel sunan ekonomik olarak istikrarlı ve büyük bir pazar.” Katılımcılar, nitelikli uzmanlar, yenilikçi güç ve işleyen yasal çerçeve koşulları açısından da olumludur.
Sonuç olarak, ankete katılanların yaklaşık yüzde 60'ı Almanya'nın iyi bir altyapıya, iyi bilimsel kurumlara ve üretim koşullarına sahip olduğunu buluyor.
Almanya'nın sunumu: disiplinli, ciddi ve arabalar
Çalışma ayrıca Almanya ve erdemleri hakkındaki geleneksel kararların yurtdışında yaygın olduğunu göstermektedir. Almanya'yı düşünürken ekonomik güç ve istikrar kendiliğinden bahsediliyor. “İkinci olarak yenilikçi güç, bunu nitelikli işçiler ve çalışma disiplini izliyor.” Birçok yabancı yönetici aynı zamanda ağır Alman dili, ciddiyet ve kalitenin yanı sıra otomobil endüstrisini de düşünüyor.
Analiz için genişleme kararlarından sorumlu yöneticilerle görüşülmüştür. GTAI ilk müdürü Julia Braune, “Şimdiye kadar Almanya üzerinde çok geniş ve kapsamlı bir çalışma yapılmadı.” Dedi.
Engel Olarak Almanca
Almanya'nın yeri iş dernekleri tarafından güçlü bir şekilde eleştiriliyor. IFO Enstitüsü tarafından yapılan bir araştırmaya göre, Alman ekonomi uzmanları sadece Avrupa orta sahasındaki yeri görüyor. Neredeyse yüzde 80'i Almanya'nın son on yılda daha az cazip hale geldiğine inanıyor.
Resim GTAI anketinde paylaşılıyor: güçlü yönler arasında, en sık bahsedilen ekonomik istikrar ve potansiyel (yüzde 14), ardından uzmanlar (10) ve tedarik zincirleri (10), yenilikçi güç (8) ve avantajlı coğrafi konum (7).
Zayıf yönlerde, katılımcılar çoğunlukla yüksek faaliyet ve ücret maliyetleri (14), dilsel ve kültürel farklılıklar (9), aşırı düzenleme (8) ve yüksek vergi yükü (7) olarak adlandırdılar.
DPA
Yurtdışı çok fazla pozitif yer kazanabilir
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Yüksek maliyetler, pahalı enerji, çok sayıda bürokrasi – Birçoğu Almanya'yı azalan şubede görüyor. Ancak küresel bir araştırmaya göre, yabancı şirketlerin yargısı o kadar da kötü değil.
Pahalı ve aşırı düzenlenmiş, ancak ekonomik olarak çekici: Yabancı şirketler Almanya'nın yerine karışık duygularla bakar – ve onu tüm eleştirilerle kötü yargılamayın. Bu, Alman Basın Ajansı için mevcut olan Federal İş Geliştirme Ajansı Almanya Trade & Invest (GTAI) tarafından yapılan bir çalışma ile gösterilmektedir. Büyük Britanya, Fransa, ABD, Japonya ve Güney Kore'den yaklaşık 1.800 şirket onlar için röportaj yapıldı.
GTAI, “Almanya aşırı düzenleniyor, vergi ve vergi yükü çok yüksek, bir dil öğrenmek oldukça zor, enerji maliyetleri ve enerji geçişi zorluklar.” “Öte yandan, Almanya büyük bir potansiyel sunan ekonomik olarak istikrarlı ve büyük bir pazar.” Katılımcılar, nitelikli uzmanlar, yenilikçi güç ve işleyen yasal çerçeve koşulları açısından da olumludur.
Sonuç olarak, ankete katılanların yaklaşık yüzde 60'ı Almanya'nın iyi bir altyapıya, iyi bilimsel kurumlara ve üretim koşullarına sahip olduğunu buluyor.
Almanya'nın sunumu: disiplinli, ciddi ve arabalar
Çalışma ayrıca Almanya ve erdemleri hakkındaki geleneksel kararların yurtdışında yaygın olduğunu göstermektedir. Almanya'yı düşünürken ekonomik güç ve istikrar kendiliğinden bahsediliyor. “İkinci olarak yenilikçi güç, bunu nitelikli işçiler ve çalışma disiplini izliyor.” Birçok yabancı yönetici aynı zamanda ağır Alman dili, ciddiyet ve kalitenin yanı sıra otomobil endüstrisini de düşünüyor.
Analiz için genişleme kararlarından sorumlu yöneticilerle görüşülmüştür. GTAI ilk müdürü Julia Braune, “Şimdiye kadar Almanya üzerinde çok geniş ve kapsamlı bir çalışma yapılmadı.” Dedi.
Engel Olarak Almanca
Almanya'nın yeri iş dernekleri tarafından güçlü bir şekilde eleştiriliyor. IFO Enstitüsü tarafından yapılan bir araştırmaya göre, Alman ekonomi uzmanları sadece Avrupa orta sahasındaki yeri görüyor. Neredeyse yüzde 80'i Almanya'nın son on yılda daha az cazip hale geldiğine inanıyor.
Resim GTAI anketinde paylaşılıyor: güçlü yönler arasında, en sık bahsedilen ekonomik istikrar ve potansiyel (yüzde 14), ardından uzmanlar (10) ve tedarik zincirleri (10), yenilikçi güç (8) ve avantajlı coğrafi konum (7).
Zayıf yönlerde, katılımcılar çoğunlukla yüksek faaliyet ve ücret maliyetleri (14), dilsel ve kültürel farklılıklar (9), aşırı düzenleme (8) ve yüksek vergi yükü (7) olarak adlandırdılar.
DPA