Deutsche Bahn: Birlik demiryolunun tepesine taşınmak istiyor

EkoIte

Member
Deutsche Bahn
Birlik demiryolunun tepesine taşınmak istiyor






Mevcut bağlantıyı kopyalayın




Anma listesine ekle




Demiryolunun başı olarak Richard Lutz'un zamanı yakında bitmeli. Birlik ve SPD, federal grubun liderliğinde yeni bir başlangıç istiyor.


Birlik, Deutsche Bahn'ın tepesinde hızlı bir değişiklik çağırıyor. Birlik Grubu Ulrich Lange (CSU), “Bu, yalnızca yasama döneminin sonunda saldırmak istediğimiz bir proje değil. Kurul ve denetim kurulu kararları başlangıçta aittir.” Dedi. Diyerek şöyle devam etti: “Federal'ın üyeleri ve sahibinin temsilcileri olarak, BAHN yönetim kurulunun ve denetim kurulu son yıllarda ne sunduğundan memnun değiliz.”





Lange ayrıca “Süddeutsche Zeitung” a dedi: “Demiryolu kurulu üçte biriyle aerodiname edilmeli”. Komite şu anda sekiz üyeden oluşmaktadır.



Koalisyon anlaşması şunları söylüyor: “Hem DB Grubu hem de Infrago, daha fazla uzmanlık haritalamak ve zayıflama elde etmek amacıyla Denetim Kurulu ve Yönetim Kurulu tarafından yeniden düzenlenmelidir.” Deutsche Bahn CEO'su Mart 2017'den bu yana 60 yaşındaki Richard Lutz. Denetim Kurulu Başkanı, Federal Maliye Bakanlığı'ndaki eski uzun zaman devlet sekreteri Werner Gatzer (66).





Trenin liderliğinden memnun değil



Bir parlamento grup olarak uzun süre trafikten sorumludur ve CDU, CSU ve SPD'nin koalisyon müzakerelerinde trafik grubunun bir üyesiydi. Demiryolu ağının durumu ve trenlerin zayıf dakikliği açısından DPA'ya şunları söyledi: “Birçok film ve grafik vardı, ancak vaat edilen şeyle çok az şey uygulandı. Sonuç ayrıca grubun yönetimi ile bir ilgisi var.” Artık bir şirketin yönetiminden memnun değilseniz, hareket etmelisiniz. Diyerek şöyle devam etti: “Bu, Kurul'u etkiler, ancak elbette bu aynı zamanda denetim kurulunu bir kontrol organı olarak etkiler. Organların acil olarak düzenlendiğini düşünüyoruz.”





Deutsche Bahn'da bulunmayan trenlerde büyük sorunlar var. Geçen yıl, uzun mesafeli trenlerin sadece yüzde 62,5'i zamanında idi. Demiryolu ağı hasta. Yüksek kontamine rotalar önümüzdeki yıllarda temelde yenilenecek. Bu milyarlarca avroya mal oluyor. Frankfurt ve Mannheim arasındaki Riedbahn geçen yıl başladı. Tren aynı zamanda geçen yıl yine milyarlarca kaybı sağladı.



DPA