Demiryolu taşımacılığı
Yeni Deutsche Bahn tarifesi yürürlükte
Mevcut bağlantıyı kopyala
Deutsche Bahn harap bir ağla mücadele ediyor. Ancak artık yeni bağlantılar ekleniyor.
Tarife değişikliğiyle Deutsche Bahn, diğer Avrupa ülkelerine yeni bağlantılar ve daha sık seferler sunuyor. Federal mülkiyete ait şirket öncelikle uluslararası seyahatlere güveniyor. Yeni takvim Pazar günü yürürlüğe girdiğinde yurt içinde nispeten çok az değişiklik olacak.
DB'nin verdiği bilgiye göre gelecekte Almanya'dan on iki komşu ülkeye günde 330'dan fazla sefer yapılacak. Devlete ait şirket, Berlin ile Paris arasındaki yeni doğrudan ICE bağlantısından özellikle gurur duyuyor. Başkentten başkente yolculuk sekiz saat sürecek. Günlük bağlantı Pazartesi günü faaliyete geçiyor.
Esnek fiyatlı biletler ortalama yüzde 5,9 daha pahalı
Almanya'da, harap bir güzergah ağı ve zayıf dakiklik ile mücadele eden demiryolu, diğer şeylerin yanı sıra Berlin ile Frankfurt arasında daha fazla kısa mesafe koşucusu ile puan kazanmak istiyor. Altı ek sözde sprinter, başkent ile Ana metropol arasında durmadan yaklaşık dört saat içinde gidiyor.
Trenle seyahat etmek bazen müşteriler için daha pahalı hale gelebilir. Esnek fiyatla seyahat etmek isteyen herkes ortalama yüzde 5,9 daha fazla ödüyor. Bahncard 100 ortalama yüzde 6,6 daha pahalıdır.
11 Ekim'den itibaren DB duyurusu
dpa
Yeni Deutsche Bahn tarifesi yürürlükte
Mevcut bağlantıyı kopyala
Deutsche Bahn harap bir ağla mücadele ediyor. Ancak artık yeni bağlantılar ekleniyor.
Tarife değişikliğiyle Deutsche Bahn, diğer Avrupa ülkelerine yeni bağlantılar ve daha sık seferler sunuyor. Federal mülkiyete ait şirket öncelikle uluslararası seyahatlere güveniyor. Yeni takvim Pazar günü yürürlüğe girdiğinde yurt içinde nispeten çok az değişiklik olacak.
DB'nin verdiği bilgiye göre gelecekte Almanya'dan on iki komşu ülkeye günde 330'dan fazla sefer yapılacak. Devlete ait şirket, Berlin ile Paris arasındaki yeni doğrudan ICE bağlantısından özellikle gurur duyuyor. Başkentten başkente yolculuk sekiz saat sürecek. Günlük bağlantı Pazartesi günü faaliyete geçiyor.
Esnek fiyatlı biletler ortalama yüzde 5,9 daha pahalı
Almanya'da, harap bir güzergah ağı ve zayıf dakiklik ile mücadele eden demiryolu, diğer şeylerin yanı sıra Berlin ile Frankfurt arasında daha fazla kısa mesafe koşucusu ile puan kazanmak istiyor. Altı ek sözde sprinter, başkent ile Ana metropol arasında durmadan yaklaşık dört saat içinde gidiyor.
Trenle seyahat etmek bazen müşteriler için daha pahalı hale gelebilir. Esnek fiyatla seyahat etmek isteyen herkes ortalama yüzde 5,9 daha fazla ödüyor. Bahncard 100 ortalama yüzde 6,6 daha pahalıdır.
11 Ekim'den itibaren DB duyurusu
dpa