Demiryolu trafiği
Münih'ten Milano ve Roma'ya doğrudan ekspres trenler
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
İtalya'ya geçmeden: 2026'nın sonundan itibaren yolcular Alpleri rahat ve hızlı bir şekilde trende geçebilirler. Bunun için, İtalyan yüksek hızlı tren Frecciarossa ilk kez Almanya'da araba kullanacak.
Almanya'dan İtalya'ya gezginler, tren değiştirmeden yüksek hızlı trende Münih'ten Milano ve Roma'ya gidebilecekler. Aralık 2026'dan itibaren, Deutsche Bahn (DB) 'nin Münih'teki işbirliği anlaşmasının duyurulması vesilesiyle açıkladığı gibi, İtalyan Frecciarossa trenlerinin Almanya'da Innsbruck üzerinden doğrudan bağlantılar için koşması bekleniyor. İki yıl sonra, teklif yavaş yavaş Berlin veya Napoli'ye genişletilecek.
Öncelikle günde bir bağlantı olacak. Münih-Milan rotası yaklaşık altı buçuk saat sürecek, Münih Roma rotası yaklaşık sekiz buçuk saat sürecek. Bu, bir demiryolu sözcüsü, 75 dakika olan Milano'ya giderken değişiklikler de dahil olmak üzere mevcut yolculuk süresinde tasarruf edeceğini söyledi. Roma'dan sonra yolculuk 105 dakika daha kısa olacak. Diğer şeylerin yanı sıra, bunun nedeni, Frekciarossa trenlerinin özellikle Bologna ve İtalyan başkenti arasındaki açık yolda hızlarını oynayabilmeleridir.
Sonunda, her gün Almanya, Avusturya ve İtalya arasında beş getiri gezisi sunulacak. 2032'nin sonunda planlanan Brenner Base tünelinin açılmasıyla, seyahat sürelerinin yaklaşık bir saat kısalması bekleniyor.
“Hassas Alp bölgesinde, her yolcu bir kârdır”
Yolcu Taşımacılığı DB Kurulu Michael Peterson, “İnsanların sınırlar karşısındaki raylarda olmak istediklerini görüyoruz.” Dedi. “Ortak projemiz, patlayan uluslararası uzun mesafeli trafiğin daha da artmasını sağlayacak.” Öbb meslektaşı Sabine hisseleri şunları ekledi: “Özellikle hassas Alpin bölgesinde, araba veya uçak yerine treni seçen her yolcu çevre ve iklim için bir kâr.”
DB'nin İtalyan Trenitalia ve Avusturya Federal Demiryolları (ÖBB) ile işbirliği içinde yeni bağlantısı, Avrupa Komisyonu tarafından desteklenen çapraz demiryolu bağlantılarını teşvik etmek için on pilot projeden biridir. 200 metre uzunluğundaki “Frecciarossa 1000” araçları şu anda teknik olarak Almanya ve Avusturya'da operasyon için uyarlanmıştır. Bunu her üç ülkede de test ve onay gezileri izler. Üreticiler ve yetkililer trene zamanında izin verirse, yolcular Aralık 2026'da ilk kez sürebilirler.
DPA
Münih'ten Milano ve Roma'ya doğrudan ekspres trenler
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
İtalya'ya geçmeden: 2026'nın sonundan itibaren yolcular Alpleri rahat ve hızlı bir şekilde trende geçebilirler. Bunun için, İtalyan yüksek hızlı tren Frecciarossa ilk kez Almanya'da araba kullanacak.
Almanya'dan İtalya'ya gezginler, tren değiştirmeden yüksek hızlı trende Münih'ten Milano ve Roma'ya gidebilecekler. Aralık 2026'dan itibaren, Deutsche Bahn (DB) 'nin Münih'teki işbirliği anlaşmasının duyurulması vesilesiyle açıkladığı gibi, İtalyan Frecciarossa trenlerinin Almanya'da Innsbruck üzerinden doğrudan bağlantılar için koşması bekleniyor. İki yıl sonra, teklif yavaş yavaş Berlin veya Napoli'ye genişletilecek.
Öncelikle günde bir bağlantı olacak. Münih-Milan rotası yaklaşık altı buçuk saat sürecek, Münih Roma rotası yaklaşık sekiz buçuk saat sürecek. Bu, bir demiryolu sözcüsü, 75 dakika olan Milano'ya giderken değişiklikler de dahil olmak üzere mevcut yolculuk süresinde tasarruf edeceğini söyledi. Roma'dan sonra yolculuk 105 dakika daha kısa olacak. Diğer şeylerin yanı sıra, bunun nedeni, Frekciarossa trenlerinin özellikle Bologna ve İtalyan başkenti arasındaki açık yolda hızlarını oynayabilmeleridir.
Sonunda, her gün Almanya, Avusturya ve İtalya arasında beş getiri gezisi sunulacak. 2032'nin sonunda planlanan Brenner Base tünelinin açılmasıyla, seyahat sürelerinin yaklaşık bir saat kısalması bekleniyor.
“Hassas Alp bölgesinde, her yolcu bir kârdır”
Yolcu Taşımacılığı DB Kurulu Michael Peterson, “İnsanların sınırlar karşısındaki raylarda olmak istediklerini görüyoruz.” Dedi. “Ortak projemiz, patlayan uluslararası uzun mesafeli trafiğin daha da artmasını sağlayacak.” Öbb meslektaşı Sabine hisseleri şunları ekledi: “Özellikle hassas Alpin bölgesinde, araba veya uçak yerine treni seçen her yolcu çevre ve iklim için bir kâr.”
DB'nin İtalyan Trenitalia ve Avusturya Federal Demiryolları (ÖBB) ile işbirliği içinde yeni bağlantısı, Avrupa Komisyonu tarafından desteklenen çapraz demiryolu bağlantılarını teşvik etmek için on pilot projeden biridir. 200 metre uzunluğundaki “Frecciarossa 1000” araçları şu anda teknik olarak Almanya ve Avusturya'da operasyon için uyarlanmıştır. Bunu her üç ülkede de test ve onay gezileri izler. Üreticiler ve yetkililer trene zamanında izin verirse, yolcular Aralık 2026'da ilk kez sürebilirler.
DPA