Surat: Surat’tan trene binmeyi planlıyorsanız demiryolu istasyonda ve gişeden genel bilet almak istiyorsanız, trenin hareket saatinden en az bir saat önce gişede olmanız gerekmektedir. Çünkü gişelerin dışındaki kuyruklar sizi şaşırtabilir.
Demiryolu yetkilileri, şehrin tren istasyonunda günlük yaklaşık 1,4 lakh yaya trafiği için 12 genel bilet gişesi işletiyor. Sabah ve akşam trafiğin yoğun olduğu saatlerde, insanlar Güney Gujarat’taki yerlere, eyaletteki diğer yerlere ve ayrıca Mumbai’ye ulaşmak için rezervasyon yapmadan bilet alıyor. Bu yerler için rezerve edilmemiş bilet alıyorlar. Diğer eyaletlere seyahat eden birçok kişi de rezerve edilmemiş bilet satın alır.
“Yoğun saatlerde trafik yüksek. Surat tren istasyonu yetkilisi, şu anda 12 kontuarımız var ve yoğunluk devam ederse sayı artacak” dedi.
Yetkiliye göre çalışanlar gişelerde 28 vardiya çalışıyor ve istasyonda üç bilet makinesi bulunuyor. “Bilet gişelerinde kuyruklardan kaçınmak için, insanlar UTS mobil uygulamasını kullanarak rezerve edilmemiş bilet rezervasyonu yapmak için kullanmalıdır” dedi.
Şehirden bağlantıyı iyileştirmek için kampanya yürüten Rajesh Modi, “Demiryolu yetkililerinin biletleme sistemini iyileştirmesi gerekiyor. Spoorweg ayrıca UTS uygulaması hakkında yayın yapmıyor.”
UTS uygulaması, yolcu tren istasyonuna 20 km mesafedeyse çalışır. Uygulama aracılığıyla genel bir bilet satın alabilirsiniz, bu da artık istasyondaki bilet gişesine gitmenize gerek olmadığı anlamına gelir.
Tren istasyonunu ziyaret edeceğim ve sorun devam ederse demiryolu yetkililerine durumu bildireceğim ve sorunu çözeceğim” dedi. Çhotu Patilüyesi Yolcu Tesisleri Komitesi.