Damızlık, ölü ineği sigortacıya ödetiyor | Vadodara haberleri

EkoIte

Member


Vadodara: 2015’te ineği öldüğünde Anjana Rathod, bir çiftlik sahibi sigortalı hayvanı için talepte bulundu. Ancak Dahod’da ikamet eden Rathod, National Insurance Company Ltd. iddiasını reddettiğinde şok oldu.
Şirket, ölen inek ile sigortalı ineğin aynı olmadığını savundu.
Bu açıklama Rathod’u harekete geçirdi ve iddiası için mücadele etmesi için Panchmahal’daki Tüketici Davaları Kurulu’na başvurdu. Rathod, şikayetinde şirket temsilcisinin ölü inekle fotoğrafını tıkladığını ve ayrıca kulak küpesini aldığını söyledi. Ancak daha sonra sigortacı, ölü ineğin üzerindeki izlerin sigortalınınkilerle eşleşmediğini söyledi. Yaralı kadın şirkete mesajlar gönderdi, ancak yanıt vermeyince Rathod davayı boynuzlarından tutmaya karar verdi. 2017’de Tüketici Forumu’na başvurdu ve şikayetçisini ve sigorta şirketinin bakış açısını dinledikten sonra, müfettişin yeminli ifadesinde ölü inek ile sigortalı arasında tam olarak hangi farkların bulunduğundan bahsetmediğini kaydetti.
İddiayı reddetmenin sigorta şirketinin ihmali olduğunu kaydeden forum, forumun kadına şikayet tarihinden itibaren yüzde altı faizle birlikte 25.000 Rs ve ayrıca mahkeme masrafları ve akıl sağlığı için 2.000 Rs ödemesine karar verdi. taciz