Check-in
Ryanair basılı tahtanın sonunda vardiya
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Aslında, Ryanair'deki basılı kurul Mayıs ayında kaldırılmalıdır. Şimdi İrlandalılar Kasım ayına kadar müşterilerini akıllı telefonlarına zorlamak istemiyor.
Ryanair havayolu basılı biniş geçişini verir. Şirketin bildirdiği gibi, yolcular Kasım ayının başında bir kağıt biniş geçişiyle check -in yapabilirler. CEO Michael O'Leary tarafından Mayıs ayında elektronik çözümlere geçişi tam olarak uygulamaya yönelik orijinal duyurusu geçersiz.
Sadece elektronik biniş geçişleri
3 Kasım'dan itibaren, Avrupa'nın en büyük doğrudan havayolu şirketi sadece cep telefonlarında veya diğer elektronik cihazlarda yatılı geçişleri kabul etmek istiyor. En azından bir seyahatin ana kitapçısı, kurumsal uygulamadaki biniş geçişlerini talep etmelidir, daha sonra Messenger Services aracılığıyla diğer gezginlere de aktarabilir. Şirkete göre, konukların yüzde 80'i şu anda uygulamayı yatılı geçişler için kullanıyor.
Medya raporlarına göre, ilk duyurular zaten Büyük Britanya'da müşteri Protest'e yol açmıştı çünkü tüm insanların akıllı telefonu veya benzerleri yok. Cihazlar da başarısız olabilir veya pil tükenebilir. Havayolunun bazı hedef havaalanlarında, örneğin Türkiye veya Fas'ta, yetkililer de basılmış yatılı geçişlere ihtiyaç duyarlar.
Ryanair dünyanın ilk kağıtsız havayolu olmak istiyor. Bir mesaja göre, elektronik biniş kartlarıyla yılda 300 tondan fazla atıktan kaçınılabilir. Şimdiye kadar, yolcu elektronik olarak kendilerini kontrol etmezse, havaalanı anahtarlarındaki personeli kullanırsa şirket ekstra bir ücret olmuştur. Havayolu, “Kasım ayından itibaren havaalanında check -in için neredeyse tüm ücretler” bekliyorsunuz. Kırık veya boş akıllı telefonlarla zaten check -in konuklarına ücretsiz yardım edilecektir.
DPA
Ryanair basılı tahtanın sonunda vardiya
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Aslında, Ryanair'deki basılı kurul Mayıs ayında kaldırılmalıdır. Şimdi İrlandalılar Kasım ayına kadar müşterilerini akıllı telefonlarına zorlamak istemiyor.
Ryanair havayolu basılı biniş geçişini verir. Şirketin bildirdiği gibi, yolcular Kasım ayının başında bir kağıt biniş geçişiyle check -in yapabilirler. CEO Michael O'Leary tarafından Mayıs ayında elektronik çözümlere geçişi tam olarak uygulamaya yönelik orijinal duyurusu geçersiz.
Sadece elektronik biniş geçişleri
3 Kasım'dan itibaren, Avrupa'nın en büyük doğrudan havayolu şirketi sadece cep telefonlarında veya diğer elektronik cihazlarda yatılı geçişleri kabul etmek istiyor. En azından bir seyahatin ana kitapçısı, kurumsal uygulamadaki biniş geçişlerini talep etmelidir, daha sonra Messenger Services aracılığıyla diğer gezginlere de aktarabilir. Şirkete göre, konukların yüzde 80'i şu anda uygulamayı yatılı geçişler için kullanıyor.
Medya raporlarına göre, ilk duyurular zaten Büyük Britanya'da müşteri Protest'e yol açmıştı çünkü tüm insanların akıllı telefonu veya benzerleri yok. Cihazlar da başarısız olabilir veya pil tükenebilir. Havayolunun bazı hedef havaalanlarında, örneğin Türkiye veya Fas'ta, yetkililer de basılmış yatılı geçişlere ihtiyaç duyarlar.
Ryanair dünyanın ilk kağıtsız havayolu olmak istiyor. Bir mesaja göre, elektronik biniş kartlarıyla yılda 300 tondan fazla atıktan kaçınılabilir. Şimdiye kadar, yolcu elektronik olarak kendilerini kontrol etmezse, havaalanı anahtarlarındaki personeli kullanırsa şirket ekstra bir ücret olmuştur. Havayolu, “Kasım ayından itibaren havaalanında check -in için neredeyse tüm ücretler” bekliyorsunuz. Kırık veya boş akıllı telefonlarla zaten check -in konuklarına ücretsiz yardım edilecektir.
DPA