Çevrimiçi Siparişler: Hareket halindeyken önemli ölçüde daha fazla paket

EkoIte

Member
Çevrimiçi Siparişler
Hareket halindeyken önemli ölçüde daha fazla paket






Mevcut bağlantıyı kopyalayın




Anma listesine ekle




Sarı, kırmızı, mavi veya kahverengi olsun: DHL, DPD, Hermes ve UPS yol trafiğinde her yerde bulunur. Teslim edicileriniz endüstri numaralarının nasıl gösterildiği ile ilgilidir.


Elektronik, kıyafet, evcil hayvan maması veya kozmetik olsun: Geçen yıl Almanya'da önemli ölçüde daha fazla paket taşındı ve teslim edildi. Berlin'deki Federal Derneği Paketinin (BPEX) (BPEX), sevkiyat hacminin 115 milyona yükseldiğini söyledi.





Maksimum 4.51 milyar programa ulaşılmadı, 2021'den kalma. Pandeminin sonuyla, talep normalleşti ve paket miktarı başlangıçta biraz düştü. Bu arada tekrar yokuş yukarı gidiyor.



Programlar öncelikle paketlerle ilgilidir, ancak aynı zamanda – nispeten küçük miktarlarda – ekspres teslimat ve kuryeler tarafından sunulan siparişler hakkında.





Piyasa segmentleri farklı gelişir



Tüketicilere gönderilen gönderiler söz konusu olduğunda, yani çevrimiçi bir perakendecinin klasik siparişi, sevkiyat miktarı geçen yıl yüzde 5,5 çekti. Tüketicilerin tüketicilere gönderdiği paket miktarı da bir şeyler çekti. Yedek parça veya teknoloji gibi şirketlere gönderilen programlar yüzde 1,6 oranında düştü. İkincisi zayıflayan ekonomiden kaynaklanıyordu. BPEX Derneği özetlenir.





Bu yıl için, dernek tarafından görevlendirilen danışmanlık şirketi KE-Consult, yüzde üçünün yayın artışını öngörüyor. Önümüzdeki yıllarda büyüme devam edecek. Danışmanlık şirketi Ke-Consult'un tahminine göre 2030'da 2024'ten yaklaşık dörtte bir daha yüksek olabilir.



Almanya'daki paket şirketleri arasındaki pazar lideri DHL, ardından Amazon – çevrimiçi dev bazı programlarının kendisinin teslimini devralıyor. Diğer büyük rakipler Hermes, DPD, GLS, FedEx ve UPS'dir.



DPA