VARANASI: Birlik Karayolu Taşımacılığı ve Karayolları Bakanı Nitin Gadkari Pazartesi günü göreve başladı ve 5.320 Rs’lik yeşil alan otobanı ve Purvanchal Otoyolu’na bağlanacak 17 km’lik bir bağlantı yolu da dahil olmak üzere 6.500 Rs değerinde yedi ulusal otoyol projesinin temelini attı. Chitbadagaon bölgesindeki bir konumda, Patna ve Lucknow arasındaki seyahat süresini önemli ölçüde azaltın Bali.
“Sıfırdan otoyol, Ballia ve Bihar sakinlerinin Delhi, Lucknow veya Patna’ya ulaşmak için seyahat süresini kısaltmakla kalmayacak, aynı zamanda bu bölgenin ekonomisini de artıracak. East UP artık kalkınma yarışında ön sıralarda yer alıyor.” Gadkari dedi.
“Bugün Ballia için önemli bir gün. Başbakan Narendra Modi ve Başbakan liderliğinde. Yogi Adityanath, birinci sınıf otoyol ağını genişleterek bölgeye yatırım ve endüstriyel gelişme getirmeye kararlıyız. Sıfırdan otoyolun lansmanı bu taahhüdün bir yansımasıdır. Delhi, Lucknow veya Patna’ya ulaşmak için seyahat süresi tamamlandığında büyük ölçüde azalacağından Ballia ve Bihar halkına fayda sağlayacaktır.
“Bu otoyolun inşası ile Purvanchal Otoyolu üzerinden Lucknow’dan Patna’ya sadece dört buçuk saatte ulaşmak mümkün olacak. Ballia’dan Buxar’a yarım saatte, Ballia’dan Chhapra’ya bir saatte ve Ballia’dan Patna’ya 1 saatte ulaşılacak.” bir buçuk saat” dedi.
“Sıfır otoyolun tamamlanmasıyla, doğu Uttar Pradesh sadece Bihar’daki Chhapra, Patna, Buxar’a daha iyi bağlanmayacak, Ballia çiftçileri tarafından üretilen sebzeler de Lucknow, Patna’nın mandilerine ve multi- Varanasi’nin modal terminali.”
Diğer otoyol projelerinin de detaylarını verdi. “Ghazipur ve Haldia hemen fayda sağlayacak. Chandauli’den Mohania’ya 130 Rs’lik bir maliyetle inşa edilen sıfırdan inşa edilen yol, Delhi-Kolkata GT Yolu üzerinden Bihar’ın UP ve Kaimur bölgelerindeki Chandauli’ye bağlantı sağlayacak” dedi. -Mau’daki Mardah Yolu, Saidpur üzerinden Varanasi’ye doğrudan bağlantı sağlayacak. Ek olarak, eyaletteki diğer şehirlerle daha iyi bağlantı, Azamgarh da dahil olmak üzere bölgenin geri kalmış bölgelerinin ekonomik ve sosyal durumunu iyileştirecektir.
Konuşması sırasında ayrıca Ballia-Ara arasında 1.500 Rs’ye mal olan 28 km’lik yeni bir yeşil alan mahmuz rotası, 2.381 Rs’lik Gorakhpur çevre yolu ve 8.500 Rs’lik 13 demiryolu köprüsünü duyurdu. Gadkari, “2024 yılına kadar UP’deki yolların ABD’dekilerle eşleşeceğini” yineleyerek, özellikle otoyol ve otoban ağının genişletilmesinde elde edilen başarıların altını çizdi. Millete verdiği tüm sözleri yerine getirdiğini söyledi. UP PWD Bakanı Jitin Prasad yaptığı konuşmada, doğu UP bölgesine otoyol projeleri bağışladığı için Gadkari’ye şükranlarını dile getirdi.
Prasad, Ballia halkına Yogi hükümetinin Ballia’nın taleplerine öncelik vereceğine dair güvence verirken, “Devlet, Modi hükümeti altında son dokuz yılda ulusal otoyol sayısının 48’den 90’a çıktığına tanık oldu” dedi. . . UP Bakanı Dayashankar Singh, dört şeritli bir Fefna-Haldi yolu gerekliliğini gündeme getirdi ve Gadkari, buna uyacağına dair güvence verdi. Yerel Milletvekili Virendra Singh, hükümetin ilçe ve bölgedeki tarım sektörünün ekonomisini canlandırmak için yol ağını güçlendirmeye odaklandığını söyledi.