Ayın aldatıcı paketi: 7Days artık Tuc olarak adlandırılıyor ve yüzde 127 daha pahalı

EkoIte

Member
Müşteriler fiyat artışlarından hoşlanmaz, bu nedenle birçok üretici içerikten tasarruf etmeyi tercih eder. Aynı şeye geliyor, ama o kadar açık değil. Hamburg tüketici danışma merkezi yakından inceliyor ve düzenli olarak “ayın yanıltıcı paketini” seçiyor.


Yeni bir ürün için gizli fiyat artışından söz edilebilir mi? Bu durumda evet. Tanınmış atıştırmalık markası Tuc, şimdi de 7Days markasınınkine kafa karıştıracak kadar benzeyen “Bake Rolls” sunuyor. Tesadüf değil, çünkü her iki marka da 2022’den beri üretici Mondelez’e ait. Ekmek cipslerinin görünümü, içerikleri ve mevcut çeşitleri pratik olarak aynı – ancak fiyatı değil. Hamburg tüketici danışma merkezi, Tuc ürününün gram başına yüzde 127 daha pahalı olduğunu bildiriyor. İlk süpermarketler, eski ucuz olanları şimdiden “yeni” pahalı ekmek rulolarıyla değiştiriyor.


Şanlı bir dizi aldatıcı paket




Hamburg tüketici danışma merkezi, birçok tanınmış üreticiyi şimdiden ayın aldatıcı ambalajı olarak kınadı. Çikolatalı Noel Baba ve Milka’dan gülümseyen tavşan ile Dr. Oetker’den makarna sosu Miracoli veya müsli de bunların arasındaydı. Milka üreticisi Mondelez ayrıca tüketici savunucularını 100 gramlık standart boyuttan 93, 87 veya 81 gramlık çubuklara geçmekle ve 300 gramlık toplu paketleri 270 veya 280 grama küçültmekle eleştirdi.


Yılda bir kez, tüketici merkezi yılın aldatıcı paketi için beş adaya oy verir. Homann’ın kırmızı biber sosu, 2021 için negatif ödüle layık görüldü. Fotoğraf serimiz, son birkaç aydaki diğer aldatıcı paketleri gösteriyor.


++Sektörden hala süpermarket raflarında olan aldatıcı paketleri burada bulacaksınız++


pişmek