Altyapı: Heilbronn Elektrikli Arabalar halka açık olarak şarj edilmesi en kolay kişilerdir

EkoIte

Member
Altyapı
Heilbronn Elektrikli Arabalar halka açık olarak şarj edilmesi en kolay kişilerdir






Mevcut bağlantıyı kopyalayın




Anma listesine ekle




Şarj seçeneklerinin arzı, federal cumhuriyet boyunca güçlü bir şekilde dalgalanıyor. Uç karışık, son ışıklar sadece batıda.


Heilbronn şehrinde, 4.9 elektrikli otomobil ve eklenti hibritleri, Lake Constance bölgesinde halka açık bir şarj noktasına geliyor. Şimdiye kadar, Almanya'daki bakım derecesi, federal motor taşıma otoritesinden ve federal ağ ajansından elde edilen verilerin DPA tarafından gösterildiği bir değerlendirme olarak, kabul bölgeleri seviyesinde. Üst düzey pozisyonlar Oder-Spree bölgesine, Emden şehrine, Böblingen Bölgesi ve Saale-Orla Bölgesi'ne, kamu şarj noktası başına 5 ila 6 elektrikle yakıtlı otomobil değerlerine sahip. Tüm numaralar 1 Ocak 2025'te mevcuttur.





Üst, sadece dağıtımın güçlü bir şekilde dalgalandığını göstermekle kalmıyor – ilk 10'da yedi farklı federal eyalet var – aynı zamanda yüksek düzeyde arz elde etmenin farklı yolları da var. Çünkü sadece saf sayıda şarj istasyonu veya şarj noktasına değil, aynı zamanda ilgili kayıt bölgesinde kaç tane stromer olduğuna da bağlıdır.



Bu bazen sıralamayı önemli ölçüde sallar, ancak sadece kaç tane kamu şarj noktasının olduğunu saymak için çok kısa tutar. Berlin, Stuttgart, Hamburg ve Münih gibi büyük şehirler ilk sırada. Sadece Berlin'de iyi bir 70.000 elektrik tanking otomobiline sahip ihtiyaç, sadece 3.700'ün iyi olduğu Heilbronn'dan çok daha büyük.





Çok fazla stromer yerleşime basar



Örneğin Heilbronn veya Böblingen, üst pozisyonlarını ortalama veya ortalama elektrik santrallerinin biraz üzerinde yüksek düzeyde yükleme noktalarına borçludur. Heilbronn'da, elektrik yakıtlı otomobiller envanterin yüzde 5,3'ünü oluşturuyor – bu ulusal ortalamaya karşılık geliyor, Böblingen'de payları ortalamanın biraz üzerinde.





Saale-Orla bölgesi ise, otomobillerin sadece yüzde 2,2'sinin pillerinizi orada şarj edebileceği gerçeğine en üst sırada yer alıyor. Buna karşılık, Ingolstadt veya Stuttgart gibi çift alan elektrik hisselerine sahip şehirler çok yüksek yükleme noktalarına rağmen zirveye çıkmıyor.





Ve son yerleştirilmiş Lake Constance bölgesi aynı zamanda yüksek güç yoğunluğunun kurbanıdır. Ulusal ortalamadaki yaklaşık iki kat daha yüksek. Eğer olmasaydı, hala masanın alt çeyreğinde kalacaktı, ama artık neredeyse son sırada olmayacaktı.



Doğudan Final Işık Yok





Sıralamanın alt ucunda, doğudan kayıt bölgeleri olmadığı, ancak Baden-Württemberg Bodentenekreis'e ek olarak, diğerleri arasında Bavaria'daki Schwabach ve Wunsiedel, Kuzey Ren-Westphalia'daki Euskirchen veya Donnersbergkreis Rhinelandgreis'de Rhinelandgreis. Burada da, elektrik tanking otomobillerinin stokunun – Berlin hariç – özellikle doğu federal eyaletlerinde düşük bir rol oynaması muhtemeldir.



Bu aynı zamanda Türingya federal devletlerinin neden Mecklenburg-Batı Pomerania ve Saksonya'dan önce bir tedarik sıralamasında neden önünde olduğunu açıklıyor. Üç ülkede, on iki elektrikli yakıt arabası bir şarj noktasını paylaşmak zorundadır. Alt ışıklar, şarj noktası başına 23.3 ve 20.5 flama ile Saarland ve Rhineland-Palatinat ve araç stokundaki ortalamanın biraz altında elektrik paylarıdır. En yüksek elektrik hisselerine sahip Hamburg, Hesse ve Baden-Württemberg alanın ortasında.



DPA