Almanlar bu Noel hediyelerinden rahatsız

EkoIte

Member
Bu da hayal kırıklığına neden olur
Bu Noel hediyelerinden en çok Almanlar rahatsız






Mevcut bağlantıyı kopyala







Noel hediyeleri her zaman alıcının zevkine uygun olmayabilir. Bir anket, Noel ağacının altında en çok hangi hediyenin hayal kırıklığına neden olduğunu gösteriyor.


Elbette Noel'de hediyeler en önemli şey değildir. Bu şenlik, tefekkür vb. ile ilgilidir. Ama elbette Noel arifesinde Noel ağacının altında birkaç ışıltılı paketin olması yine de güzel. Bununla birlikte, ilan portalı tarafından yaptırılan güncel bir çevrimiçi ankete göre, hediye verme süreci genellikle büyük bir hayal kırıklığıyla sonuçlanıyor. Buna göre, geçen yıl her on Almandan dördü en az bir Noel hediyesinden memnun değildi.





Çevrimiçi anket için YouGov 2.000'den fazla kişiyle anket yaptı ve bunların 800'den fazlası hayal kırıklığı yaratan hediyeler bildirdi. Hangi hediyenin iyi karşılanmadığına ilişkin takip sorusu bazı çok özel flop kategorilerinin ortaya çıkmasına neden oldu.





Noel hediyeleri: Tatlılara ve kıyafetlere dikkat edin



Ankete katılanlar çoğunlukla tatlı, yiyecek veya lezzetli hediyelerden dolayı hayal kırıklığına uğradı; memnun olmayanların yüzde 27'si başka bir şeyden daha mutlu olurdu. Giyim ve aksesuar da zor bir şey gibi görünüyor; Bu kategorideki hediyeler, memnun olmayanların yüzde 25'i tarafından fiyasko olarak tanımlandı. Beğenilmeme ölçeğindeki diğer yerler ise bakım ve kozmetik ürünleri (yüzde 22), dekoratif ürünler (yüzde 18) ve kitaplar (yüzde 17) oldu.



Anketten bu eşyaların hediye olarak verilmemesinin daha iyi olduğu sonucuna varılamaz. Belki en sevdiğiniz hediye sorulduğunda benzer kategoriler en üstte yer alır. Ancak seçiminizi yaparken en azından burada biraz dikkatli olmak gerekiyor. Bu aynı zamanda hayal kırıklığının nedenleri sorusunda da gösterilmektedir.




12 Aralık 2024 09:12


Festival için hediyeler

Vermek neden düşündüğünüzden daha karmaşıktır?



Mali yön burada sadece küçük bir rol oynadı. Memnun olmayan katılımcıların yalnızca yüzde 10'u hediyenin parasal değerini gerekçe olarak gösterdi. Hediyenin alıcıya uygun olmadığı, hediyeyi veren kişinin, alıcının gözünde çok az çaba gösterdiği veya üzerinde çok az düşünüldüğü veya alıcının hediyeyi hiçbir şekilde kullanmadığı durumlarda hayal kırıklığı çok daha yaygındı.





Bu arada: Ankete göre kötü hediyelerin ana nedeni kayınvalideler değil. Arkadaşlar çoğunlukla hatalıydı, bunu kendi ebeveynleri ve partnerleri izliyordu. Ancak o zaman kayınvalideler büyükanne ve büyükbabalarla aynı seviyeye gelir.