ABD medyası
Twitter’ın devralınmasından bir yıl sonra: X güçlü bir değer kaybıyla karşı karşıya
Multi milyarder Elon Musk, giderek reklam boşluğunu abonelik geliriyle doldurmaya çalışıyor. Fotoğraf
© Angela Piazza/Corpus Christi Arayan Times, AP/dpa aracılığıyla
2022’de Elon Musk, Twitter’ı yaklaşık 44 milyar dolara satın aldı, çok sayıda çalışanın işine son verdi ve sonunda kısa mesaj hizmetinin adını X olarak değiştirdi. Ancak şirketler bir reklam platformu olarak X’ten kaçınıyor.
Basında çıkan haberlere göre Elon Musk’un çevrimiçi platformu
Fortune dergisi ve finansal hizmet Bloomberg’in yazdığına göre, hisseler çalışanlara dağıtıldığında X’in değerinin toplam 19 milyar dolar olduğu belirtiliyor. Musk, Ekim 2022’de Twitter için yaklaşık 44 milyar dolar ödedi. Daha sonra hizmetin adını X olarak değiştirdi ve bunu, finansal hizmetler de dahil olmak üzere daha fazla işleve sahip bir uygulama oluşturmak için temel olarak kullanmak istiyor.
Platform, devralınmasından bu yana reklam gelirinde önemli bir düşüş yaşadı. Musk birkaç kez bu değerlerin bir zamanlar Twitter’dakinin yalnızca yarısı kadar yüksek olduğunu söyledi. Birçok şirket, markaları için olumsuz bir ortamdan korktukları için X’i bir reklam platformu olarak kullanmaktan kaçınıyor. Musk, giderek artan bir şekilde boşluğu abonelik geliriyle doldurmaya çalışıyor. Buna ek olarak, devralım için yaklaşık 13 milyar dolar tutarında kredi aldı.
dpa
#Konular
Twitter’ın devralınmasından bir yıl sonra: X güçlü bir değer kaybıyla karşı karşıya
Multi milyarder Elon Musk, giderek reklam boşluğunu abonelik geliriyle doldurmaya çalışıyor. Fotoğraf
© Angela Piazza/Corpus Christi Arayan Times, AP/dpa aracılığıyla
2022’de Elon Musk, Twitter’ı yaklaşık 44 milyar dolara satın aldı, çok sayıda çalışanın işine son verdi ve sonunda kısa mesaj hizmetinin adını X olarak değiştirdi. Ancak şirketler bir reklam platformu olarak X’ten kaçınıyor.
Basında çıkan haberlere göre Elon Musk’un çevrimiçi platformu
Fortune dergisi ve finansal hizmet Bloomberg’in yazdığına göre, hisseler çalışanlara dağıtıldığında X’in değerinin toplam 19 milyar dolar olduğu belirtiliyor. Musk, Ekim 2022’de Twitter için yaklaşık 44 milyar dolar ödedi. Daha sonra hizmetin adını X olarak değiştirdi ve bunu, finansal hizmetler de dahil olmak üzere daha fazla işleve sahip bir uygulama oluşturmak için temel olarak kullanmak istiyor.
Platform, devralınmasından bu yana reklam gelirinde önemli bir düşüş yaşadı. Musk birkaç kez bu değerlerin bir zamanlar Twitter’dakinin yalnızca yarısı kadar yüksek olduğunu söyledi. Birçok şirket, markaları için olumsuz bir ortamdan korktukları için X’i bir reklam platformu olarak kullanmaktan kaçınıyor. Musk, giderek artan bir şekilde boşluğu abonelik geliriyle doldurmaya çalışıyor. Buna ek olarak, devralım için yaklaşık 13 milyar dolar tutarında kredi aldı.
dpa
#Konular